114 jest troche bardziej komfortowo wykonczony w stosunku do 115. Niektore elementy w 115 wykonane z plastiku w 114 sa tapicerowane, Deska jest wykonczony drewniana okladzina.
Niestety moj egzemplarz ma nieoryginalny silnik (200D). Ma to duze znaczenie dla ogolnej kultury pracy zespolu napedowego (skrzynia i most sa oryginalne), jednak ten silnik zasadniczo powoduje, ze auto jest bardzo ekonomiczne i niezawodne.
Przy kupnie nalezy uwazac, poniewaz 114 i 115 ma wade konstrukcyjna polegajaca na zbyt slabej konstrukcji tylnych podluznic. Przy duzej korozji tych elementow moze to powodowac zjawisko "opadajacego kufra". Jest to, co prawda, naprawialne blacharsko.
Wrażenia
4,0
Silnik
Niestety posiadam w tym aucie silnik 200D, oryginalnie powinno byc 280
5,0
Skrzynia biegów
Zadnych usterek ani awarii. Poprostu dziala.
5,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
Duze martwe pola w widoku do tylu w lusterkach bocznych, ale znacznie mniejsze niz w modelu 116...
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
W porownaniu do modelu 116 to jest jednak duzo glosniejszy....
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mercedes Strich 8 Coupe W115 2.0 95KM 70kW 1968-1977