A wszystko to za taaaaaakie pieniądze.Jeszcze nigdy nie byłem tak rozczarowany nowym autem.Jak można,(mając tak dopracowany stary model)schrzanić nowy.
Wrażenia
3,0
Silnik
Kultura pracy ok ale automat katastrofa.Szarpie ,wolny- szczególnie podczas redukcji,przy wolnej jeździe nie wie jaki bieg wybrać.A spalanie przy spokojnej jeździe 13,5l\\100km.Jedyny plus to start spod świateł.
2,0
Skrzynia biegów
j.w.
2,0
Układ jezdny
Przyjemnie resoruje,ale zbyt silne wspomaganie-nie daje czucia drogi.Bardzo,bardzo czuły na wiatr.Bardzo słaby skręt w porównaniu z poprzednim modelem.Bardzo słabe hamulce-co na to serwis?Ten typ tak ma,bo ma automatyczną skrzynie.super prawda?
Komfort
4,0
Widoczność
Nie mam zastrzeżeń.
3,0
Ergonomia
Do radia nie można dosięgnąć,ciężko trafić w przycisk zamkniętego obiegu.Włącznik wycieraczek-uciążliwy indywidualizm.Skomplikowany komputer w dodatku po niemiecku.Słabo widoczny zegar.W wersji z wielofunkcyjna kierownicą,przypadkowe przełączanie komputera.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja ok. ale ogrzewanie słabe-długo się nagrzewa,dobrze że mam podgrzewany fotel.Klima super.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
ok.,ale jak coś spadnie obok dźwigni hamulca to potrzebna ręka z gumy,zdolności gimnastyczne i mocne nerwy .
4,0
Wyciszenie
Jak na \"dostawczaka\" to może być.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy spokojnej jeździe 13,5l to gruba przesada.Mój stary LT35 r2000 ok.10l.
2,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jeszcze bez usterek,ale wycieraczki zbierają do połowy, jeśli nie pada akurat śnieg i nie ma mrozu.Bo jeśli tak, to co kilometr należy się zatrzymać i otrzepać śnieg.Moim zdaniem wszystko to przez źle umieszczony nawiew na szybę.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 319 CDI 190KM 140kW
[l/100km]