Mielismy wczesniej Sprintera 212 tdi z 98. Pancerny samochod niezniszczalny tylko blacha zerdzewiala brat poprawil fabryke nabil mu dwie podluznice przez cala dlugosc auta powycinal wszystkie zerdzewiale elementy zeszlifowal i popiaskowal potem pomalowal. I dobrze zrobil bo ten mercedes pojezdzi jeszcze grubo 500tys km nie to co ten nowy. Jest wygodniejszy wiecej miejsca i bardziej przemyslany kokpit ale jest rowniez duzo delikatniejszy i mniej trwalszy zdazaja sie juz rdzewiec 3 letnie sprintery. Tantede robia jakich malo. Zdecydowalem sie na zakup silnika 2.2 i to byl blad 2.2 to do osobowki a do busa to conajmniej 3litry. Troche sie meczy zaladowany przy tej pojemnosci. Ale jest to jeszcze do przezycia najgorzej denerwuje elektronika. A mowili tylko nie cdi " e tam, gadanie... kupie zobacze.." i jest jak mowili. Odcina moc podczas jazdy ze trzeba ponownie uruchamiac silnik. Potem znowu ci wyskoczy po 3 km a czasami po 300 jak ma taki kaprys. Podpinasz kompa bledow nie ma. Swiatla tez zapalaja sie kiedy chca. uruchamiasz silnik swiatel nie ma a poiwinny byc gasisz zapalasz i sa. Beznajdzieja... Ostatni bus z Mercedesa
Wrażenia
3,0
Silnik
2,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
1,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 213 CDI 129KM 95kW
[l/100km]