Silnik
: Dwa silniki nie wytrzymały przebiegów powyżej 150 tys
Karoseria
: Rdzewieje na oczach, wystarczy popatrzeć z pół godziny... :-)
Układ elektryczny
: Tryby awaryjne co chwila
1,0
Całokształt
Samochód potwornie awaryjny, silnik wytrzymał 130000 km i się rozleciał, następny nowy przebił poprzedni o 10 tyś km i też się rozpadł. Nie wspomnę już o tym, że rdza zżera auto na każdym kroku, żadne konserwacje nic nie dają. Jedyny plus to wygląd, auto jest po prostu ładne. Czyli kupić postawić w suchym garażu i oglądać, a i tak za 3 lata zardzewiała karoseria się rozpadnie.
Wrażenia
1,0
Silnik
Dwa silniki nie wytrzymały przebiegów powyżej 150 tys
2,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
1,0
Karoseria
Rdzewieje już po 6 miesiącach, nie istnieją egzemplarze bez rdzy. Jak jej nie widać, znaczy ktoś umiejętnie ją ukrył.
Komfort
3,0
Widoczność
2,0
Ergonomia
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
1,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
1,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 CDI 150KM 110kW
[l/100km]