Samochód zakupiłem przy przebiegu 240 tys. Obecnie ma 450 tys. Rocznie przejezdzam 60 tys. km.Ogólnie jestem z tego samochodu zadowolony. Uważam, iz do cięzkiej pracy, intensywanej jazdy nie ma lepszego samochodu.Samochód mało usterkowy, wymieniam tylko eksploatacyjne rzeczy, których ceny nie są wygórowane. Samochód jest intensywanie eksploatowany i mimio znacznego przebiegu nadal jeździ się nim bardzo dobrze.Wcześniej miałem transita i nie ma co porównywać. Według mnie samochody francuskie i włoskie są dobre do pewnego przebiegu 200 - 250 tys. a poźniej zaczynają się sypać.Następny samochód dostawczy tez będzie tej marki.
Wrażenia
4,0
Silnik
Ekonomiczny (średnio pali 8 - 9l), bezawaryjny, silnik nie bierze oleju
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
komfortowe zawieszenie jak na auto dostawcze, bardzo dobrze tłumi nierówności
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Odgłosy praca silnika sa mało słyszalne w kabinie pomimo juz znacznego przebiegu
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
samochód pali średnio 8 - 9 litrów. W zimie trochę więcej natomiast na trasie przy normalnej jexdzie około 7,5.Ceny cześci są umiarkowane pod warunkiem, że nie kupuję sie ich w serwisie. Klocki to przedział cenowy od 100- 180 zł.Amortyzatory tył 130 zł sztuka. Łożysko koła przedniego 100 zł (fakt, iz nie najlepszej jakosci)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Samochód mało usterkowy. Wymieniam tylko eksplotacyjne rzeczy (filtry, klocki, łożysko, amortyzatory)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak poważnych usterek. Wymiana częsci wymienionych powyżej. No może pekniety resor, ale przesadzałem z załadunkiem.