Silnik jest super, elastyczny i nie zamula, jest żwawy i mocny.
4,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2,0
Stosunek jakość/cena
Za drogi za ten rocznik ale auto jest tego warte bo jest super
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jedyne co się zepsuło to silniczek wentylatora ale wystarczyło,że go wyjąłem, wyczyściłem szczotki i dalej chodzi!!
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Tu jest gorzej, pewnego dnia zaczął chodzić jak czołg wiec nie ryzykowałem i zawiozłem auto od razu do warsztatu. Okazało się ku zdziwieniu wszystkich mechaników bo to się nigdy nie zdarza w Sprinterze,że pęk wałek rozrządu!!! Czyli za jednym zamachem musiałem wymienić: wałek, jedną podporę wałka, 8 szklanek popychacza, dwa zawory, pompę wody, łożysko na alternatorze, olej, filtry, łańcuch rozrządu bo nie było sensu pakować starego jak już był na wierzchu aha i do tego jeszcze doszła turbina bo miała luzy... A kupiłem auto miesiąc wcześniej i obchodziłem się jak z jajkiem robiać tylko 5000km.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.9 TDI 122KM 90kW
[l/100km]