Za slaby na podwyzszonego sredniaka w trasie. Mimo przebiegu nie bierze oleju, ale od 60 tys. km jezdzi na pelnym syntetyku. Idealny do miejskich zastosowan i malych nadwozi lub ludzi ktorym sie nie spieszy.
5,0
Skrzynia biegów
Nigdy nie zawiodla, zadnych problemow.
4,0
Układ jezdny
Prosty i wytrzymaly. Niestety z przodu 4 razy w ciagu 2 miesiecy wymieniano resor z przodu i raz przekladnie kier.
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
Kabina przyjemnie ciezarowkowa, niestety malo poleczek.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
W czasie jazdy ok. Niestety na wolnych obrotach silnik grzeje tylko po ustawieniu pokretla na max, zeby po ruszeniu zrobic w kabinie saune.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Lawka dla 2 osob to rozwiazanie awaryjne. Kierowca nie ma na co narzekac.
4,0
Wyciszenie
Jak na dostawczaka z dieselem to spoko.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Od 8 w mlodosci na trasie do 9-10 obecnie. Nigdy wiecej, nawet przy maksymalnym wysilku. Czesci w rozsadnych cenach, tak jak obsluga ze wzgledu na prosta budowe.
4,0
Stosunek jakość/cena
Samochod nie jest tani, ale solidny i przemyslany. Biorac pod uwage ze ma spory przebieg i jest nieco zaniedbany to spisuje sie bardzo dobrze.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W sumie zadnych problemow.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Moze 3 razy zawiodl, z czego raz nie dowiozl. Raz zatarla sie pompa wody. Nastepnie nawalila uszczelka pod glowica i olej lal sie do cylindra. Mimo to auto dotarlo na miejsce. Za trzecim zatarla sie rolka napinacza paska i przetarla go.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.3 D 79KM 58kW
[l/100km]