Perfekcyjnie dopracowany kabriolet ze sztywnym, szklanym dachem, nie ma porównania z miekkimi dachami jeśli chodzi o komfort i bezpieczeństwo. Tym autem nie da się jeździć rekreacyjnie, narowiste konie mocno kuszą, a dźwięk widlastej V6 przyprawia o zawrót głowy :)
Wrażenia
5,0
Silnik
Dzięki bezpośredniemu wtryskowi benzyny wkręca się na obroty jak sportowy motocykl i pali bardzo przyzwoicie jak na swoje osiągi, do tego dźwięk V6
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo szybka skrzynia, zmienia biegi bez odejmowania gazu powodując wystrzał do przodu
4,0
Układ jezdny
Jak na sportowe auto o małym rozstawie osi daje dość dużo komfortu
5,0
Karoseria
Dobrze spasowana, dach zamykany hydraulicznie, jeśli nie był bity wszystko idealne, nie widziałem w życiu skorodowanego SLK
Komfort
4,0
Widoczność
Do tyłu nie najlepsza, na szczęście kuperek króciutki
5,0
Ergonomia
Bez zastrzeżeń jak na sportowe auto
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Air scarf i podgrzewane fotele robią swoje, można jeździć przy dość niskich temperaturach bez dachu
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak się nie jest 2m koszykarzem to jest OK ;)
4,0
Wyciszenie
Silnik pięknie mruczy, a jak się otworzy budę to budzi się bestia
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Silnik na łańcuchu, tylko oleje, filtry i świece
4,0
Stosunek jakość/cena
Tani nie jest ale wynagradza bezawaryjną eksploatacją i radością z jazdy
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezusterkowy, bezawaryjny, lać i jeździć :)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 350 BlueEFFICIENCY 306KM 225kW
[l/100km]