Zawieszenie
: jak na sportowe autko bardzo komfortowy, a przy tym przewidywalny podczas ostrej jazdy.
5,0
Całokształt
ciekawa propozycja na kolejny samochód w rodzinie. Przemyślany i zapewne będzie po nim kolejny.
Wrażenia
5,0
Silnik
230KM to ~ 6sek do pierwszej setki. Wysoka kultura pracy, fajny pomruk lubiący niskie. Przy wysokich budzi się duch szatana :)
5,0
Skrzynia biegów
7 biegowy automat z dwoma trybami (C/S) comfort/sport. Żadnych nieprzewidzianych zachowań, szybkie zmiany oraz reakcje na gaz.
5,0
Układ jezdny
Posiadam koła 17\"/225/45 wklejony, nieco twardy ale dużo bardziej komfortowy od konkurencji w stylu sportowym.
Komfort
5,0
Widoczność
Słowem wstępu najlepsza przy otwartym dachu :) Po zamknięciu nie jest to może RangeRover ale przecież to sportowe auto.
5,0
Ergonomia
jak przystało na naudnych niemców - wszystko od początku do końca przemyślane. Nie można nawet sobie nieco ponarzekać. :)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jak wyżej - przemyślane. Przy otwartym dachu skuteczne dogrzewanie jak i dochładzanie klimą.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W porównaniu z boxterem czy Z350 to ogromne auto! Moje 190cm nie daje wrażenia zamknięcia w przysłowiowej puszce po sardynkach. Fotel nawet nie jest ustawiony na ostatnie \"ząbki\" Seks w nim nie wchodzi raczej w grę :)
5,0
Wyciszenie
Znów się pewnie powtórzę - niemiecka myśl i dokładność.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jest tani, szybki i precyzyjny. Jeździłem Mustangiem i porównania brak - frajda z jazdy/koszty duży \"+\"
5,0
Stosunek jakość/cena
Nie doceniany w naszym kraju stąd warto poszukać dobrego egzemplarza za naprawdę dobry pieniądz.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Posiadam niecały rok ale z tego co mi wiadomo z serwisu Mercedesa nie ma co się psuć, chyba że auto powypadkowe złożone z 2 sztuk - a to się podobno zdarzyć może na naszym wspaniałym rynku.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 V6 (280) 231KM 170kW
[l/100km]