Szukaj

Ocena kierowcy - Mercedes SLK R171 Roadster

Były fan marki, 4 lata temu
Silnik 1.8 (200 Kompressor) 184KM 135kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 70 tys. km
Okres użytkowania: 4 lata
Mercedes SLK R171 Roadster 1.8 (200 Kompressor) 184KM 135kW 2008-2011 - Oceń swoje auto
2,93
31% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
Inne
2,0
Całokształt
Wrażenia
2,0
Silnik
Po 60 tys. Km zepsuły się nastawniki zmiennych faz rozrządu. Koszt naprawy 8500 zł. Importer umył ręce bo już było po gwarancji
2,0
Skrzynia biegów
Pozytywne jest to, że się nie zepsuła, a negatywne - strasznie wolna skrzynia 5-cio biegowa. Odradzam tę skrzynię bo nadaje się tylko do powolnego kulania się dla tych, którzy nie wyprzedzają. Tym co jednak mają nadzieję, że nie może być tak źle radzę przed zakupem przejechać się żeby potem nie żałować decyzji.
4,0
Układ jezdny
3,0
Karoseria
Trochę za mało schowków
Komfort
4,0
Widoczność
2,0
Ergonomia
Bardzo niewygodne, płaskie i bez bocznego trzymania fotele. Mało możliwości regulacji. Radzę porównać że sportowymi fotelami bmw to przekonacie się o czym piszę.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Silnik niby bezawaryjny bo benzynowy, a ja wydałem na naprawę po 60 tys km 8500 zł. To chyba nie jest dobrze.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 (200 Kompressor) 184KM 135kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mercedes SLK R171 Roadster