Rewelacja! Powyżej 3tys. obrotów rwie się do biegu. Przy 5tys. istny demon. Na 4 i 5 biegu przy 100km/h można momentalnie wyprzedzać.
5,0
Skrzynia biegów
Pracuje prawie jak sekwencja, krótki skok dźwigni, biegi wchodzą bez żadnego oporu. Jednym słowem rewelacja!
4,0
Układ jezdny
Auto nie powinno być używane w Polsce. Na autostradę, na nowy asfalt jak najbardziej. Na koleinach, przejazdach tramwajowych czy zwykłych dziurach i nierównościach strach jeździć. Po drogach zniszczonych max 70km/h. Zmiana pasa w koleinach to koszmarne nerwy czy nie wyląduje n drzewie.
Komfort
3,0
Widoczność
Do przodu średnio, wielka maska, ciężko wyczuć odległość. Do tyłu nie widać nic.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
20-30 sekund i wedle woli auto nagrzane lub schłodzone. Momentalnie odparowywują szyby.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ciężko się wchodzi, szczególnie wysokim osobom. Pasażer może się praktycznie położyć.
5,0
Wyciszenie
Nie słychać NIC!
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
60-70 groszy za kilometr :/
3,0
Stosunek jakość/cena
Drogie w utrzymaniu, cena 10-latka jak nowej Corsy. Cena 10-latka z wszelkimi pracami doprowadzającymi go do stanu \"igła\" jak nowa Astra. Sumarycznie całkiem kosztowne.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Auto ma 10 lat i jak na razie w jednym schowku wyskoczyła sprężynka. Nic więcej.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
W moim egzemplarzu uszkodzony katalizator. Wymienione prawie całe zawieszenie. Reszta bez zarzutu.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.3 (230 Kompressor) 197KM 145kW
[l/100km]