Dynamiczny, dzięki kompresorowi nie ma opóźnienia przy dodaniu gazu. Dźwięk który uwielbiam słuchać. Przy dodaniu gazu, zawsze ktoś się za nim odwróci.
5,0
Skrzynia biegów
Dobrze zestrojona. Nie mam uwag.
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobrze trzyma się drogi. Nie jest ani za twarde, ani za miękkie. Konstruktorzy znaleźli tutaj na prawdę dobry kompromis. Tylko do pewniejszego driftowania potrzebna jest szpera
Komfort
3,0
Widoczność
Gdyby brać pod uwagę widoczność nieba to jest więcej niż 5 gwiazdek. Poza tym widoczność taka jak w niskim dwumiejscowym samochodzie.
4,0
Ergonomia
Nie znajdziemy tutaj nic zbędnego. Wszystko na swoim miejscu
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
O wentylacji w lecie nie ma co pisać, kto ma kabrio ten wie. W chłodniejsze dni w mieście można jeździć z otwartym dachem przy maksymalnym ogrzewaniu. Na trasie jednak musi być min. 16 stopni
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca i pasażer ma to co powinien mieć. Więcej pasażerów nie zabieżemy
4,0
Wyciszenie
Jak na kabrio to wyciszenie jest fantastyczne. Porównując do konserw, to jest normalnie.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mam ten samochód od 6 miesięcy i jestem bardzo zadowolony. Przy jeździe po trasie 90-110 km/h spalił mi 8,1. Bardzo mnie zmartwił gdy przez 2 tygodnie w zimie jeździłem tylko do pracy przez miasto ok 4 km i z powrotem... 17,3 l/100 km. Ale nie ma co się dziwić, silnik przed każdym przejazdem był zimny. Po trasie przy dynamiczniejszej jeździe 120-150 pali ok 10. Przy otwartym dachu nie powiem za dużo, bo za długo z takim nie jeździłem ;)
5,0
Stosunek jakość/cena
Kabrio z twardym dachem, nie ma nic lepszego!
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.3 (230 Kompressor) 193KM 142kW
[l/100km]