Silnik, oferuje wprost genialny moment obrotowy i moc, o dziwięku już nie wspominając (grzechot V8 ;-) )
Jedyna wada tego auta, to spalanie (ok. 18-25 l/100km), ale mam LPG, wiec nie ma tragedii.
4,0
Skrzynia biegów
Jest to automat, działa doskonale, a ocena 4 tylko za to, że jest 3 biegowa. Czego w zasadzie nie da się odczuć przy tym silniku, ale zawsze z 4 biegami chodziłoby lepiej.
5,0
Układ jezdny
W zakręty wchodzi jak gokart ;-), pomimo prawie 5m długości (prawie nie ma przechyłu bocznego), a do tego na wybojach jest super komfortowy (przejeżdzając 30-40 km/h przez sredniej wielkosci próg zwalniający prawie nic nie czuć)
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
To prawie 30letnie auto ma orginalnie zamontowane szyby elektryczne pół-automatyczna klimatyzację, automatyczna skrzynie biegów i wiekszość naprawde potrzbnych gadzetów montowanych we współczesnych autach klasy średniej.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jeszcze moim w zimie nie jeżdziłem wiec nie wiem jak ogrzewanie, ale klima dziala jak mazenie. W wersji bez klimy, nadmuch jest dość słaby jak na tak duże auto.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu miejsca tyle, że nie wiedomo co z nim robić, z tylu mniej (nie jest źle, ale nie mozna sie rozwalic), ale jest to COUPE, wiec...
4,0
Wyciszenie
Nie ma rewelacji, tzn. slychac co dzije sie na zewnatrz ;-) i silnik (i bardzo dobrze ;-) ), ale to nie meczy.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
zuzycie paliwa (bezyna):
Miasto: 18- ile sie chce ;-)
Trasa: 14-17.
Ceny cześci bardzo wysokie w ASO (chlodnica oleju: 2500zł, uszczelka boczna szyby 1000zł), z zamiennikami bardzo kiepsko, z używkami też nie ma rewelacji, ale do dostania.
Pozatym to auto sie nie psuje, poprostu tam nie ma sie co zepsuć ;-) a silniki robia po 1mln. kilometrów bez remontu.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przy zalozeniu, ze auto bylo i jest prawidlowo eksploatowane.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 4.5 224KM 165kW
[l/100km]