jak na busa z pierwszej połowy lat 90tych to rewelka. w ciągu 6,5 miesiąca przejechał u mnie 100 000, obecnie ma 320 000 i hula. transit (miałem wcześniej) był cienias. 99% przebiegu pod lawetą
Wrażenia
4,0
Silnik
używam go pod lawetą. jak na motorek bez turbiny radzi sobie całkiem całkiem
3,0
Skrzynia biegów
dobrze zestrojona, niestety wybija dwójkę przy hamowaniu silnikiem, i lekko wyje na piątce
5,0
Układ jezdny
jak na ten rocznik, konstrukcję itd , dla mnie to po prostu "beczka wśród busów", jak mawiał havranek: to se ne vrati
Komfort
4,0
Widoczność
jedyny minus: brak asferycznych luster
5,0
Ergonomia
faktycznie wszystko pod ręką, nawet ten "dziwny lewarek" jest tam gdzie ma być. jedyne co, mam wersję podwyższaną, ma tę półkę nad kabiną, ciężko się przechodzi z przodu do tyłu
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
w wysokim i długim musiałem dodać nagrzewnicę z tyłu, było tam potwornie zimno
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
pomimo maski między siedzeniami jest bardzo dobrze
3,0
Wyciszenie
lepiej niż transit gorzej niż t4
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
mam pompę rozkręconą: pod lawetą, średnio 12 - 13 litrów, nie rewelacja
5,0
Stosunek jakość/cena
można kupić o 7 lat młodsze ducato :-)
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jak się wali to się pali. robi 100 tysięcy bez najmniejszej awarii, a potem 4 wyjazdy jedna za drugą. generalnie ok. dużo daje jakość materiałów, i wiele zależy od tego jakich części używamy
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jak wyżej
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.4 D 75KM 55kW
[l/100km]