Szukaj

Ocena kierowcy - Mercedes Klasa S W221 Limuzyna Facelifting

Meratron, 7 lat temu
Silnik 3.0 V6 (350 BlueTEC) 258KM 190kW
Rok produkcji 2011
Przebieg: 14 tys. km
Okres użytkowania: 5 lat
Mercedes Klasa S W221 Limuzyna Facelifting 3.0 V6 (350 BlueTEC) 258KM 190kW 2010-2013 - Oceń swoje auto
4,38
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
Silnik
Układ elektryczny
4,0
Całokształt
S classa rozpieszcza ergonomią, wygodą i prestiżem, ale rozczarowuje uciążliwymi usterkami, które psują poziom oceny i użytkownik czuje niedosyt po tym jak wydał równowartość domku z ogródkiem za cztery kółka.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik, jest wystarczający do komfortowego podróżowania, jednak jeśli ktoś ma sportowe zapędy powinien unikać diesla. Nawet po chipowaniu ( 298 KM i 716 Nm) pozostaje pewien niedosyt, choć moment obrotowy robi robotę.
4,0
Skrzynia biegów
To mój trzeci MB z tym 7 gear automatem. Kiedyś ( 2004 r) mnie zachwycał. Dziś jest już nieco zbyt ociężały w porównaniu z nowszymi generacjami skrzyń - szczególnie PDK itp.
5,0
Układ jezdny
Napęd 4x4 baaardzo poprawia trakcję tej 2 tonowej łodzi na kółkach. Stabilny nawet przy 256 V-max, choć powyżej 220km/h czuć ociężałość układu kierowniczego
Komfort
5,0
Widoczność
Nie wiem co mogę napisać w uwagach w.s. komfort. Że szumi powyżej 240...? :) Nie... komfort just top one.
5,0
Ergonomia
Zawsze jak wsiadam do A8 lub 7 mki nawet najnowszej, zastanawiam się co autor miał na myśli jak projektował dechę rozdzielczą w tych autach, co wciągnął lub czego się napił. Nawet Porsche ma z tym problem. W S-ce ergonomia jest po prostu najlepsza.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Top
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca jest dość nawet dla 2 metrowych gości.
5,0
Wyciszenie
Przy prędkościach przelotowych 180-200 można prowadzić rozmowę bez podnoszenia głosu.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W sumie jak się zastanowić to jest to ekonomiczny pojazd jak na swoją klasę. spalanie 7-8L ropy, przeglądy co 25-30k. Odkąd skończyła się gwarancja i rozstałem się - bez żalu - z ASO, koszty spadły o połowę.
4,0
Stosunek jakość/cena
Jeśli uznamy, że za komfort i luksus jesteśmy w stanie zapłacić dużo pieniędzy to cena/jakość jest ok. Najbardziej stosunek ceny do jakości jest odczuwalny po przejechaniu ciurkiem 1200km
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie będę się rozpisywał , ale cieknące uszczelki chłodnicy oleju, zmarły bez powodu system Command, czy padające jak muchy czujniki NOX nie powinny się przytrafiać w aucie marki MB z przebiegiem 50-60k km.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nigdy nie było tak, że wsiadłem włączyłem start i Ups! stoimy. To największa zmora managera. Tak więc tu nie jest źle.

On - zużycie paliwa dla silnika 3.0 V6 (350 BlueTEC) 258KM 190kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,6
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mercedes Klasa S W221 Limuzyna Facelifting