Szukaj

Ocena kierowcy - Mercedes Klasa S W221 Limuzyna Facelifting

Piotr Wysocki, 4 lata temu
Silnik 5.5 V8 (500) 388KM 285kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 300 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mercedes Klasa S W221 Limuzyna Facelifting 5.5 V8 (500) 388KM 285kW 2009-2010 - Oceń swoje auto
4,29
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
Przeniesienie napędu
Zawieszenie : Airmatic to nie Activ body control ale i tak nie źle
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Typowych nie ma ale zawsze coś wyjdzie w zależności od wyposażenia
5,0
Całokształt
Wygląda obłędnie, zwłaszcza w czarnym kolorze. Szukałem prawie rok, a wcześniej miałem w211 z 2003 cdi i też byłem bardzo zadowolony nie wspomnę że żona nie mogła się pogodzić z faktem sprzedaży. Auto kupiłem bo miałem już merca ale pora na V8 jeden z najlepszych silników oczywiście od 2007 z poprawionym rozrządem . Przebieg 300000 nie robi na silniku jak i najmniej najmniejszego wrażenia ( dobrze dotarły motor). luxus, komfort, wygląd to nawet nie ma po co pisać. Mam doświadczenie i zaplecze techniczne z tą marką i poniekąd właśnie mercedes miałem do wyboru lexa460, bmwx5, BMW 7 , audi a8. Rozważałem wszystkie aspekty, znam pozostałe auta i mam możliwość jazdy, naprawy tych aut i powiem, że według mnie mercedes to nr1. Oczywiście to moje zdanie. Auto w gazie pali 12-15 l gazu w zależności od kopyta i stylu jazdy, z wyposażenia to ma prawie wszystko, łącznie z lodówka i monitory w zagłówkach, radar itp. Napewno naprawy nie są tanie jak coś padnie ale jak samemu to zrobię to naprawdę będzie tańsze w utrzymaniu niż np. stare volvo.
Wrażenia
5,0
Silnik
Jeden z najlepszych silników V8
5,0
Skrzynia biegów
Pancerna, dobrze zestorojone sterowanie, 7 biegów, Jak wszystko robione na czas - Praktycznie bezawaryjna
4,0
Układ jezdny
No cóż, to jest ,,okręt,, wiec na pewno nie będzie prowadzić się jak - np Fiat 500 abbart , dzięki napędowi na 4 koła jest naprawdę miły w prowadzeniu i bardzo przewidywalny.
5,0
Karoseria
Aluminium bez rdzy
Komfort
4,0
Widoczność
Kamera cofania przypomina raczej chińskie badziewie jakość okropna, ja zrobiłem do poprzedniego w211 moduł i podpiąłem do oryginalnego NTG1 o obraz żyleta, mogli się bardziej postarać albo zadzownić do mnie to bym im zaprojektowł. Poza tym nie jest źle
3,0
Ergonomia
Trochę mało intuicyjne rozwiązania w audi wygląda to lepiej. Praca kierownicy i fotela np przy wsiadaniu i wysiadaniu w lexusie pracuje bardziej aksamitnie.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie jest najgorzej ale w VW PHAETON jest lepiej.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ogromna,! W wersji long
5,0
Wyciszenie
Podwójne klejone szyby, w boczkach drzwi wstawiona wielka aluminowy blacha co dodatkowo Wycisza, przy 180km/h tylko delikatny szum wiatru.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak każde inne Luxusowe auto, poza ,,ASO,, oczywiście. Bo tam i serwisowanie fiata wyjdzie jakby to było porsche.
4,0
Stosunek jakość/cena
Luxus kosztuje
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bogate wyposażenie wiąże się z pojawianiem usterek, auto zaniedbane, powypadkowe, zalane, itp będzie bardzo awaryjne.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Bez wiedzy i doświadczonego serwisu, będzie stało miesiącami w warsztacie

Pb - zużycie paliwa dla silnika 5.5 V8 (500) 388KM 285kW [l/100km]

Średnie zużycie
14,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
13,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
20,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
11,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mercedes Klasa S W221 Limuzyna Facelifting