Zawieszenie
: super wybiera nierówności i możliwość zrobienia z limuzyny utwardzonego samochody sportowego
3,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
silnik rewelacja 250 dobrze się zbiera. Jak na 4 litry pojemności to wynik spalania średni 10 litrów jest zadowalający. Jeżeli ktoś pilnuje zmiany filtrów i płynów a także wie jak postępować z biturbo to auto odpłaci się z nawiązką.
5,0
Skrzynia biegów
skrzynia biegów rewelacja mimo zastosowania sztywnego przegubu przełącza biegi niewyczuwalnie. kickdown działa dobrze także wyprzedzanie to chwila. Oczywiście trzeba odpowiednio o nią dbać chodzi mi owymianę oleju a zarazem filtra.
5,0
Układ jezdny
auto prowadzi się bardzo dobrze posiada genialny system aktywnego wspomagania kierownicy czyli siła działania dobierana jest odpowiednio do sytuacji. Auto posiada airmatic który utwardza zawieszenia podczas dużej prędkości i umużliwia podniesienie pojazdu podczas pokonywania trudniejszych odcinków polskich tzn. dróg. Co do awaryjności układu airmatic to śmieszy mnie to co piszą niektórzy że ciągle nie działa jest nieszczelny, Większość polskiej biedoty kupuje auta po kolizjach nieudolnych naprawach z filtrami powietrza które były wymieniane tylko w okresie gwarancji. Każde urządzenie ma też swoją żywotność i trzeba je kiedyś wymienić na nowe i znowu będzie ok.
Komfort
5,0
Widoczność
widoczność dobra co do parkowania świetnie ułatwia sprawę parktronic. Szyby gazowe podwójne świetnie sprawują swoją rolę.
5,0
Ergonomia
wszystko pod ręką
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
super klima elegancko działa czujnik słońca robi swoje. wentylator pracuje naprawde cicho.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
to mercedes więc jest naprawde git jak komuś brakuje przestrzeni polecam wersje long
5,0
Wyciszenie
s klasa zobowiązuje pełny spokój nawet przy 200 km/h
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jest ok
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 4.0 V8 (400 CDI) 250KM 184kW
[l/100km]