Silnik
: Auto jak na moc 204 KM dynamiczny, przy oszczędnym zużyciu paliwa
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
: pompa aimatica koszt nowej 1200zł
Układ elektryczny
: zepsute podświetlenie deski rozdzielczej 150 zł
Karoseria
4,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa jest największe przy nierozgrzanym silniku. Silnik osiąga optymalną temperaturę po przejechaniu ok. 10 km. Do tego czasu spalanie w okolicy 9,5-10,5l. Później zależy od rodzaju drogi i prędkości: autostrada (150-170km/h) - 8,6l; miasto 9,5-10l; trasa (100-140km/h) - 7,4l. Trasa ecodriving (do 110km/h) - 6,8l/ha. Średnie zużycie w drodze do CHorwacji (autostrady, góry, drobne wypady) wyszło srendio 7,6l. Są to faktyczne zużycia sprawdzane przez tankowanie "po korek". Mam taką fobię.
5,0
Stosunek jakość/cena
Koszty części na poziomie audi A6, Vw Passata.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Niezawodny pod warunkiem bieżącego przeglądania stanu technicznego. Jak nie ma zaniedbań, to odpłaca się z nawiązką. Koszty części na poziomie audi A6, Vw Passata.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.2 (320 CDI) 204KM 150kW
[l/100km]