Przeniesienie napędu
: automat dwa razy w serwisie 2x 4500 zl !!!!
Układ elektryczny
: bardzo słaba,ciągle głupieje, niedporacowana pod tym wzgledem
2,0
Całokształt
b.drogi w eksplatacji , BARDZO AWARYJNY JAK NA TĄ KLASE , POPRZEDNIK W140 BYL POD TYM WZGLEDEM O NIEBO LEPSZY ,KOSZTY NAPRAW MOGĄ PRZYPRAWIC O DEPRESJE ..............BARDZO SIE ROZCZAROWAŁEM....................NIE WSPOMNE O OLBRZYMIM RYZYKU KRADZIEZY BO TO STANDART
Wrażenia
2,0
Silnik
dynamiczny silnik ,ale awaryjny ,wrazliwy na jakosc paliwa ,bardzo drogi w naprawie
2,0
Skrzynia biegów
automat juz dwa razy naprawiany
3,0
Układ jezdny
super zawieszenie ,ale malo odporne na polskie dziury ,ceny czesci z kosmosu
Komfort
4,0
Widoczność
jak w tak duzym aucie to rewelacja
4,0
Ergonomia
przemyslano ten etap
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
standart w klasie premium
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
olbrzym
5,0
Wyciszenie
super
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
przecietnie
3,0
Stosunek jakość/cena
ZAMIERZENIA GENIALNE ALE WYKONANIE I TRWALOSC PONIZEJ POZIOMU JAKA TA MARKA PRZEZ LATA WYPRACOWAŁA .
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
bardzo awaryjna elektronika
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
padl silnik , skrzynia ,zawias
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.2 (320 CDI) 204KM 150kW
[l/100km]