Rewelacja. Jedyne auto do którego nawet po kilku miesiącach wsiada się z bananem na ustach.
Wrażenia
5,0
Silnik
Praktycznie nie słyszalny w środku przy spokojnej jeździe. Ale przy wyższych obrotach potrafi mruknąć to V8
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jeśli kupować to tylko wersję long :)
5,0
Wyciszenie
Auto płynie. Nic dodać, nic ująć.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W sumie tylko elektryka, drobne usterki - ciągłe błędy tylnych lamp - wymiana wszystkich żarówek na nowe załatwia sprawę.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Airmatic. Uszkodzony czujnik poziomu zawieszenia doprowadził do rozlecenia się kompresora - puściły nity na obudowie. Koszt regeneracji we własnym zakresie 150zł. Czujnik 50zł i przy okazji padł komputer - używka 30zł. Tanim kosztem auto wróciło do normy.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 5.0 V8 (500) 306KM 225kW
[l/100km]