Prestizowy ale awaryjny.Teoretycznie jak kogos stac na zakup to stac go i na reperacje..a te to standard w tym aucie.Tylko co to do cholery za komfort stanie w nocy jak kołek i czekanie na lawete? Swoją drogą słynny mercedes 500 pęczaka wytrzymał tylko 80 tys do remontu silnika-polonezy zdaje sie bywały trwalsze. Teksty typu \"bez gwiazdy nie ma jazdy\" po prawie rocznym użytkowaniu tego kasztana traktuje jak \"babcisranie\"Bo z gwiazdą co prawda jest jazda ale do serwisu..
Wrażenia
3,0
Silnik
Motor niezły ,tylko 1na awaria
1,0
Skrzynia biegów
Skrzynia papierowa.Starcza na 70 tys przebiegu.Dodam ,zw poprzednim w 124 e500 dojezdziłem do 500 tys bez problemu i dalej działała
1,0
Układ jezdny
Komfortowy ale co z tego skoro trzeba w kółko reperować
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
1,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na autobanie ciągnie prawie 30l/100 a jak sie jezdzi spokojnie zmiesci sie w 12tu
1,0
Stosunek jakość/cena
Cena jak za porządne auto a dostałem bubla z chin..
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Kontrolki jak choinka świecą często..taki zew serwisu inne problemy tez sa nieobce..
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Serwis 2x w miesiącu.reperacje nie należą do najtańszych.każdy bzdet to min 1000-5000zł.oryginalna skrzynia starcza srednio na 70 tys przebiegu.niezawodność silnika mercecedesa to tez mit
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 5.0 V8 (500) 306KM 225kW
[l/100km]