Silnik
: Cisza i komfort połączona z dobrymi osiągami.
4,0
Całokształt
Samochód bardzo komfortowy, cichy, BARDZO cichy. Wspaniały na najdłuższe trasy.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik bardzo elastyczny, ciągnie z dołu jak mocna V6 w nowoczesnym dieslu, a dalej jest tylko lepiej. Niestety trudny do ustawienia. Na autostradzie czuć pojemność i żaden diesel nie da rady. Jedziesz 200 chcesz przyspieszyć, dajesz trochę gazu i masz w moment 240. Mało to możesz dalej !!!
4,0
Skrzynia biegów
Stary dobry hydrokinetyk, odpowiednio serwisowany będzie wieczny. Jest wolniejszy niż obecne skrzynie, ale w sumie jest ok.
3,0
Układ jezdny
Komfortowy, mięciutko , niestety w zakrętach zbyt . Trzeba się przyzwyczaić, ten typ tak ma, że na zakrętach trzeba zwolnić, w końcu to konstrukcja sprzed 20-kilku lat.
5,0
Karoseria
locha i tyle !
Komfort
5,0
Widoczność
bardzo dobra
5,0
Ergonomia
na swoje lata bez zarzutu, brakuje gniazdek ale taki urok.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez zastrzeżeń, choć moja wersja z 91 roku nie miała regulacji temperatury tylnych nawiewów - taki foch
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
gigantyczna
5,0
Wyciszenie
Top , top i jeszcze raz top. Najcichsze auto jakie zbudowano do dziś.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
pali 15/100 bardzo rozsądnie, bajki o spalaniu 30, 40 litrów są pisane przez kogoś kto nigdy nie miał tego wozu.
5,0
Stosunek jakość/cena
za tą kasę dzisiaj takie auto - mega okazja
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
w tym wieku zawsze coś nie domaga, a auto jest bardzo wybajerzone i ma się co p.....
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Poważnych awarii w tych mercach nie było i chyba nie będzie.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 6.0 408KM 300kW
[l/100km]