Doskonałe auto na co dzień. Ciężko naprawdę do czegokolwiek poważniejszego się przyczepić. Relaksujący i odprężający wóz.
Wrażenia
4,0
Silnik
230 koni to takie rozsądne minimum dla tego samochodu. Zdarzają się historie z problematycznymi wiązkami elektryki, stąd ocena 4/5.
4,0
Skrzynia biegów
Ponad 20-letnia skrzynia pracuje cicho i płynnie. Ostatnio musiałem wymienić tarczki, bo przeciągała bieg z 2 na 3, ale naprawdę nie ma co narzekać.
5,0
Układ jezdny
Nie ma co oczekiwać sportowego sposobu prowadzenia. Zawieszenie świetnie wybiera nierówności, auto przy wyższych prędkościach prowadzi się bardzo stabilnie.
Komfort
5,0
Widoczność
Mimo rozmiarów widoczność jest bardzo dobra, głownie za sprawą dużych szyb oraz dobrej pozycji za kierownicą. Przy cofaniu pomaga system antenek.
5,0
Ergonomia
Wszystko przemyślane i zaprojektowane z głową.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja szybko chłodzi auto, z nagrzewaniem również nie ma problemów. Jest opcja odzyskiwania ciepła z silnika na postoju, filtr z aktywnym węglem zapewnia świetną filtrację powietrza.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mimo krótkiej wersji (w sensie nie SEL) na przestrzeń nikt nie może narzekać. Jeździłem autem w długie trasy, z dzieckiem i wszystkimi niezbędnymi bagażami, nigdy nie było problemu.
5,0
Wyciszenie
Jedno z lepiej wyciszonych aut w historii.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
To nie jest ekonomiczny ani tani w utrzymaniu samochód.
5,0
Stosunek jakość/cena
Używane egzemplarze są w sensownych cenach obecnie.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie jest źle, ale zdarzają się pierdoły. Chyba, że komuś to nie przeszkadza i jeździ z niedoróbkami.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Mocno bezawaryjne auto, jeśli chodzi o poważne sprawy.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 3.2 SE,SEL 231KM 170kW
[l/100km]