silnik w sam raz na to auto ale 3.2 to min na ESIE. Nie ma rewelacji ale na trasie niezle kręci.
4,0
Skrzynia biegów
moja locha jest już leciwa 92 rocznik i przebieg 320tys km orginalny, dlatego nie narzekam, jak narazie nie padła a jestem 1 właścicielem tego auta- w sumie niezły wynik.
4,0
Układ jezdny
dużo wytrzyma nawet na takim poligonie jakim są nasze drogi.
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
hehe i tutaj zaczyna się zabawa miasto w granicach 18-ki trasa na tempomacie około 13.
Ale wiedziały gały co brały. Polecam zamontowanie magnetyzera- są oszczędności.
Ogólnie solidne auto za nieduże pieniądze na dzień dzisiajszy.
4,0
Stosunek jakość/cena
dużo za niego w 92 zapłaciłem ale jakoś do dzisiaj nim jeżdżę. Kolejne auto też będzie 140-ka ale młodszy rocznik
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nic dodać nic ująć. 29000km wymiana uszczelki pod głowicą+ tarcze hamulcowe, 310000km wymiana chłodnicy W międziczasie wymiana elementów zawieszenia ale to normalka w naszych cudownych realiach. Z elektryką0 problemów do dzisiaj poza wymianą anteny elektrycznej po 6 latach eksploatacji.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.2 231KM 170kW
[l/100km]