Naprawde warto czyms takim sie przejachac. JAk raz sie nim przejedziesz to juz zawsze bedziesz chcial nim jezdzic. JA kupilem ruine i odrestaurowalem go. Ludzie pytali czy warto ale teraz sami wiedza ze tak :)
Wrażenia
5,0
Silnik
To jest to...Dźwięk po prostu bajka. NA skrzyzowaniu dodaj gazu to az ludzie sie obejrzą :)
5,0
Skrzynia biegów
Idealna praca na SPORT!
5,0
Układ jezdny
ZAwieszenie bajka... nawet na polskich drogach czuc komfort.
Komfort
4,0
Widoczność
Duze szyby ale w lusterkach naprawde słabo widać tyłek.
5,0
Ergonomia
mmmmm....
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Super. Dwa termostaty. Dwa rodzaje nadmuchów (z jednego ciagle leci chlodne powietrze)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeń! JA mam LANGA to mozna w nim namiot rozbic ;)
5,0
Wyciszenie
Cichutko, cichutko. JAk da sie w pedal i zrobi sie kicka to zadne wyciszenie nie pomaga ;)
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Miasta 16 l / trasa (udalo mi sie 10l przy predkosci 120-130 km.
Przeglady stosunkowo tanie tak jak czesci. Jesli robic to wszystko naraz np w zawieszeniu bo jak robimy jedno to odrazu wychodzi drugie.
5,0
Stosunek jakość/cena
TAki luksus za takie pieniadze?
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
chrom do polerowania
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Korozja na błotnikach
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 5.0 SE,SEL 231KM 170kW
[l/100km]