B.trudo u uzywane (dobre) czesci do tego modelu.
Szczesliwie czesci mechaniczne sa w znacznym stopniu zunifikowane z modelami 126 i 123 i mozna kupic je "w podrobach", jednak elementy tapicerki, wyposarzenia, szyby to czarna rozpacz.
W ostatecznosci mozna kupic czesci w ASO - jest destepny _pelny_ asortyment czesci, ale sa drogie (ale i tak tansze niz do Jaguara ;-D ).
Doznania podczas prowadzenia auta to czysta frajda (zakladajac prawidlowy stan techniczny pojazdu). Myslalem, ze sie do tego przyzwyczaje, ale nic z tego. Kazda jazda dostarcza duzo radosci :-)
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
Duze martwe pola przy widoku do tylu z obydwu stron (niezbedne sa lusterka baczne z obydwu stron z panoramicznymi wkladami)
5,0
Ergonomia
Dosonale, ale trzeba pamietac, ze auto jest bardzo szerokie - bez odpiecia pasow trudo dosiegnoc do przeciwleglych drzwi...
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Przy mrozie rzedu -15st.C, temeratura wewnatrz auta przekracza 5st.C juz po niecalych 10 minutach od uruchomienia silnika.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Silniki tej generacji w porownaniu do obecnie stosowanych sa poprostu mniej ekonomiczne. Trzeba sie pogodzic z zuzyciem paliwa rzadu 10 litrow na trasie i 12-15 w miescie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Jest to samochod b.komfortowy, niestety drogi w remontach i eksploatacji. Jedyna konkurencja na rynku w tej klasie aut i z tego okresu czasu, moga byc Jaguary XJ
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W ciagu ostatniego roku zadne drobiazgi sie nie psuly...
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
W samochodzie ktory ma ponad 25 lat prawie wszystko trzeba wyremontowac, ale jak sie doprowadzi auto do prawidlowego stanu technicznego to nie ma zadnych problemow.