Szukaj
NA ŻYWO

Najnowsze oceny Mercedes Klasa S

4,9
~Piotr
Mercedes Klasa S W221
Limuzyna wersja długa Facelifting 5.5 V8 (500) 388KM 285kW
Trudno o inną ocenę, jest to ocena za całokształt. Mam ponad 6 lat, trzeci właściciel. Silnik rewelacja 5,5 jak na te kilometry do roboty miałem: 1 cewkę (50zł) , rozrusznik oryginał co prawda używany ale stan jak nówka (70zł), uszczelka chłodnicy oleju 170zł, kolektor ssący, też używany z jakiegoś rozbitka super stan 700zł. kompletny. klamka z keys go 180zł. Amortyzatory z tyłu używane (a jakże) 1600zł para. Łożysko podpory wału NOWE 100zł....
2,3
~Marcin
Mercedes Klasa S W220
Sedan 3.2 (320 CDI) L 204KM 150kW
dziad jebany 35k zaplacone w niemczech oczywiscie zl niby ladny fajnie sie jezdzi ALE jak nie jebnie rurka od wody, to uklad hamulcowy, jak nie hamulce to pierdolony airmatic system, jak nie airmatic to dmuchawa, jak nie dmuchawa to ta ruda szmata te gówno gnilo juz chyba w katalogu jak nie wtryski to sraczka i przemarsz wojska, niby auto ma swój wiek ok ale wrzucone w te gowno dodatkowo 30k na same czesci w ciagu ostatnich 2 lat, a majac...
4,9
~WiktoM
Mercedes Klasa S W221
Limuzyna 3.0 V6 (320 CDI) 235KM 173kW
Auto mega komfortowe, rozmiary po kilku kilometrach gdzieś giną i bardzo dobrze spisuje się jako “dejli”. Jazdę tym autem śmiało można określić jednym słowem - relaks. Silnik 3.0 cdi w zupełności wystarcza do tego auta. Póki co, wystarczy podstawowy serwis. Przy jeździe mieszanej raczej koniecznym zabiegiem będzie Eco-off ;) Jak do tej pory, nie mam problemów z elektroniką - a jest tego trochę na pokładzie. Ergonomia jest na mega wysokim...
5,0
~Kamil z Krakowa
Mercedes Klasa S W223/V223
Sedan Long 4.0 580 MHEV 503KM 370kW
Bardzo dynamiczny silnik, bez "turbo dziury", odnosi się wrażenie jak by to była wersja AMG, rozsądne spalanie jak na tę moc i gabaryty samochodu 10-11L . Bez awarii jak dotąd. Moim zdaniem zdecydowanie najwygodniejszy w segmencie, ale oprócz Aimatic mam też E active body control i dzięki temu czuć kolosalną różnicę w pokonywaniu zakrętów. Jedzie jak po szynach, a w zasadzie to płynie. Tu moja ocena ZDECYDOWANIE 6* !!! Świetnie działa...
5,0
~Kamil z Krakowa
Mercedes Klasa S W223/V223
Sedan Long 4.0 580 MHEV 503KM 370kW
Bardzo dynamiczny silnik, bez "turbo dziury", odnosi się wrażenie jak by to była wersja AMG, rozsądne spalanie jak na tę moc i gabaryty samochodu 10-11L . Bez awarii jak dotąd. Moim zdaniem zdecydowanie najwygodniejszy w segmencie, ale oprócz Aimatic mam też E active body control i dzięki temu czuć kolosalną różnicę w pokonywaniu zakrętów. Jedzie jak po szynach, a w zasadzie to płynie. Tu moja ocena ZDECYDOWANIE 6* !!! Świetnie działa...
3,9
~WuPi
Mercedes Klasa S W221
Limuzyna 3.0 V6 (320 CDI) 235KM 173kW
Mercedes W221 to wciąż ciekawa propozycja dla chętnych posiadania samochodu klasy premium osiągalna dla użytkowników o średnim statusie finansowym. Rozsądny stosunek ceny do jakości nawet kilkunastoletniego pojazdu pozwala na cieszenie się jazdą w komfortowych warunkach, ale dla pojazdów o przebiegach powyżej 250 tys. km okupione to będzie narastającymi lawinowo wydatkami na osiągnięcie prawidłowego poziomu technicznego dosłownie wszystkich...
Dziennik kosztów dla Mercedes Klasa S
Średni koszt przejechania 100 km
60,33 zł
9,6
l/100km
14,2
l/100km
17,2
l/100km
Zobacz dzienniki
4,5
~Tomek
Mercedes Klasa S W140
Coupe 5.0 SEC/CL 320KM 235kW
Każdy kto zna się na motoryzacji chciałby mieć takie auto. Potężny krążownik, który teleportuje cię w niesamowitej wygodzie. Nic specjalnie się nie psuje przy regularnych serwisach jak to w starym Mercedesie. Nie ma dziwnych niespodzianek, które nagle unieruchomią cię na trasie. To jest dla mnie największa zaleta - bezawaryjność. Jeśli coś poleci to przeważnie jakaś pierdoła, którą ogarnie się przy następnej wizycie u mechanika. Ceny...
4,5
~Tomek
Mercedes Klasa S W140
Coupe 5.0 SEC/CL 320KM 235kW
Każdy kto zna się na motoryzacji chciałby mieć takie auto. Potężny krążownik, który teleportuje cię w niesamowitej wygodzie. Nic specjalnie się nie psuje przy regularnych serwisach jak to w starym Mercedesie. Nie ma dziwnych niespodzianek, które nagle unieruchomią cię na trasie. To jest dla mnie największa zaleta - bezawaryjność. Jeśli coś poleci to przeważnie jakaś pierdoła, którą ogarnie się przy następnej wizycie u mechanika. Ceny...
4,4
~Mirek
Mercedes Klasa S W221
Limuzyna 3.0 V6 (320 CDI) L 235KM 173kW
Chyba czas ogłosić konkurs pt. Czy macie takie dni , kiedy nie zaświeci się błąd jakiegoś systemu ? Niemieckie g...o nafaszerowane wiecznie psującą się elektryką. Dla przykładu: Volvo S80 mk1 2.4 D5 z 2004 roku , z przebiegiem 300 tys. km. użytkowane wiele lat . Tutaj odmienny konkurs : Czy zapali się w tym samochodzie jakaś lampka awaryjna ? Jedyne auto z ponad 60 w moim życiu , którym mogę w każdej chwili wystartować do Chin i...
4,6
~Rak
Mercedes Klasa S W222
Limuzyna wersja długa 350 Blue TEC 258KM 190kW
Pozycja za kierownica nie jest najlepsza. Mam 181 cm i nie moge ustawic fotela tak ,zebym widzial predkosciomierz i siedzial w wygodnej dla siebie pozycji. Kierownica zaslaniam wiekszosc wskaznikow ,ktore mnie interesuja, I musze przestawiac sie (podgladac) ,zebym wiedzial jaka predkoscia jade, badz jaka temperatura jest na zewnatrz, czy czujniki parkowania. Uwazam ,ze predkosciomierz powinien byc po prawej stronie a obrotomierz z lewej....
Mercedes Klasa S