TRADYCJONALNY MERCEDES ŁATWY DO ROZPOZNANIA ZE WNATRZ JAK I WE WNĄTRZ .TO JEDNAK JEST RZECZ GUSTU.MOŻE JEEP JEST BARDZIEJ ZAOKRĄGLONY A TOYOTA MASYWNIEJSZA ALE BRAKUJE IM JEDNAK TEJ WIDLASTEJ ÓSEMKI MERCEDSA .
Wrażenia
5,0
Silnik
MERCEDES POTRAFIŁ ZAWSZE ZROBIC DOBREGO DIESLA . ML 400 CDI MA 250KM I 560 NM. JEST TO OGROMNA SIŁA W SZCZEGÓLNOŚCI ODCZUWANA PRZY RUSZANIU I WYPRZEDZANIU . TYLKO VW TOUREG V10 TDI JEST CIUT LEPSZY ALE MARCEDES TO JEDNAK RENOMA I NAJWYŻSZA JAKOŚĆ. 8 SEKUND DO PIERWSZEJ 100 KM/H TO NAPRAWDEDOBRY WYNIK I ZUŻYCIE PALIWA MAX W MIEŚCIE TO 14,7 LITRA NA 100 KM A NA TRASIE PRZY 110 / 120 KM/H TO JAKIEŚ 9,5 / 10 LITRÓW NA 100 . JEDNYM SŁOWEM BARDZO DOBRZE . KULTURA PRACY DOSKONAŁA POPROSTU ZACHWYCA WIDLASTA 8 I GDYBY NIE NAPIS CDI TO TYLKO FACHOWIEC I TO DOBRY POTRAFIŁBY ROZPOZNAĆ DIESLA MERCEDESA.
5,0
Skrzynia biegów
TIPTRONIC DZIAŁA REWELACYJNIE . MIĘKO ZMIENIA BIEGI A GDY TRZEBA W KICKDOWNIE POTRAFI OSTRO BEZ OPÓŻNIEŃ ROZPĘDZIĆ MERCEDESA .TAK WŁAŚNIE POWINNO TO WYGLADAĆ.
4,0
Układ jezdny
DZIURY TŁUMI BARDZO DOBRZE. STABILNIE JAK PRZYSTAŁO NA AUTO TERENOWE ZACHOWUJE SIE NA OSTRO POKONYWANYCH ZAKRĘTACH A ZARAZAEM DOBRY KOMFORT TOCZENIA I RESOROWANIA . Z TEGO ZAWSZE SŁYNĄŁ MERCEDES. W TERENIE TO TYLKO PO LESIE LEKKIE BŁOTA GŁĘBSZE ŚNIEGI NAWET STROME PODJAZDY (560 NM DA SOBIE RADE) I NA ŚLISKIEJ NAWIERZCHNI DZIĘKI NAPĘDOWI NA 4 KOŁA I MOŻE NIE ZA NAJLEPSZYMI WŁASNOŚCIAMI TERENOWYMI DA SOBIE RADĘ - TAK POWINNO TO WYGLĄDAĆ . PO ZA TYM SIEDZI SIE DOŚC WYSOKO . W KOŃCU KTO AUTEM ZA PONAD 300 TYS ZŁ JEŻDZI W TEREN A JESLI CHODZI O TO TO POLECAM TOYOTE I JEEPA.
Komfort
5,0
Widoczność
DOBRA W YMAGA TROCHE WPRAWY . DOBRY SZOFER DA SOBIE RADĘ.
4,0
Ergonomia
MIEJSCA JEST JAK WLIMUZYNIE - BARDZO DUZO. PRZEŁACZNIKI WYMAGAJĄ PRZYZWYCZAJENIA A SZYBY ELEKTRYCZNE POWINNY BYĆ STEROWANE W DRZWIACH. TRZEBA JEDNAK DO NIEKTÓRYCH RZECZY SIE PRZYZWYCZAJIĆ.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
OGRZWANIE I KLIMATYZACJA SĄ BARDZO DOBRE NAWET PRZY ZIMNYM SILNIKU ZARAZ DZIAŁAJA.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
MIEJSCA Z TYŁU JAK I Z PRZODU JEST POD DOSTATKIEM NAPRAWDE DUŻO JAK NA TERENOWY PRZYSTAŁO TO NIKT NIE BEDZIE NARZEKAŁ NO BAGAZNIK W PORÓWNANIU Z JEEPEM CZY TOYTOA MÓGŁBY BYC WIĘKSZY ALE TO SZCZEGÓL.
5,0
Wyciszenie
SILNIK DO GRZECHOTNIK PRZY DODANIU GAZU DO KOŃCA JEST TO MIŁE BRZMIENIE DLA UCHA A WSZELKIE NIERÓWNOŚĆI I DZIURY TŁUMIONE SA BARDZO CICHO W KOŃCU TO MERCEDES I TO W DODATKU TERENOWY.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
PRZY TAKIEJ MOCY 250KM I 4 LITRÓW POJEMNOŚCI TO NIECAŁE 15 LITRÓW NA 100KM W MIEŚCIE PRZY OSTREJ JEZDZIE TO IMPONUJĄCY WYNIK . TYLKO TAKIE AUTO Z TAKIMI WŁAŚCIWOŚCIAMI I SPORTOWYMI NIEMAL OSIĄGAMI WARTO JEST KUPIĆ I TO Z NAPĘDEM NA 4 KOŁA.A PRZY SPOKOJNEJ JE3ŻDZIE TO 8 , 9 ,10 NA 100 KM POZA MIASTEM .WŁAŚNIE TAK TO POWINNO WYGLĄDAĆ.
4,0
Stosunek jakość/cena
CENA JAK TO MERCEDES NIE JEST MAŁA BO W KOŃCU 330 TYS ZŁ ZA PODSTAWOWA WERSJE TO NIE MAŁO ALE ZA TO Z JAKIM MOTOREM . JAKOŚC JEST WYŚMIENITA NO MÓGŁBY W OSTATECZNOŚĆI KOSZTOWAĆ PONIŻEJ 300 TYS ZŁ I MERCEDES MIAŁBY WIĘCEJ KLIENTÓW NA MODEL ML 400 CDI ALE MERCEDES TO JEDNAK MARKA NIEMAL PO LEXUSIE NAJLEPSZA I MUSI MIEĆ SWOJĄ CENE W KOŃCU KRYJE SIE W NIEJ TRWAŁOŚĆ SPRAWDZONA TECHNIKA NIEZAWODNOŚC I RENOMA . TEN KTO MA PIENIĄDZE NIE PATRZY NA TO CZY KOSZTUJE 290 TYS ZŁ CZY 350 TYS ZŁ A NAWET 400 TYS ZŁ BO I SĄ TAKIE MODELE ML KTÓRE WŁAŚNIE TYLE KOSZTUJA.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W KOŃCU TO MERCEDES .NIC NARAZIE ODPUKAC SIE NIE ZEPSUŁO TO NIE PIERWSZY MÓJ MERCEDES I WIEM ORAZ MAM PEWNOŚĆ ŻE JEST I BĘDZIE DALEJ AUTEM NIEZAWODNYM.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
TO SAMO JAK I WYŻEJ POPROSTU NIEZAWODNY.
On
- zużycie paliwa dla silnika 4.0 V8 (400 CDI) 250KM 184kW
[l/100km]