Ogolnie rzecz biorac, dobre auto. Dobrze jedzie po utwardzonych drogach, w terenie tez. Dobrze sie prezentuje i wzbudza respekt u okupantow lewego pasa ;-)
Stajac jeszcze raz przed wyborem auta, mysle ze wybralbym to samo.
Wrażenia
5,0
Silnik
Kultura pracy 5, elastycznosc 6+! CDI jest po prostu SUPER! Przy 20km/h mozna wrzucic 4 bieg!
5,0
Skrzynia biegów
Manual 6-cio stopniowy, biegi wchodza lekko, plynnie i przyjemnie.
4,0
Układ jezdny
Mimo 17 calowych kol troche buja, ale taka juz uroda auta terenowego - za sztywne po prostu byc nie moze. No i masa i gabaryty tez swoje robia.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobrze patrzec na wszystkich z gory - duzo wieksze poczucie bezpieczenstwa!
4,0
Ergonomia
Ergonomia calkiem OK - wszystko na miejscu, w zasiegu reki. Wygodnie.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Super ogrzewanie, super klima.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca i pasazer z przodu normalnego wzrostu ( do 2m.) maja miejsca pod dostatkiem, wyzsi moga narzekac na malo miejsca na nogi., pasazerowie z tylu tez nie narzekaja.
4,0
Wyciszenie
4+
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy masie 2,5 t. zuzycie 10l/100km ON oceniam na 6+! Ceny czesci i materialow eksploatacyjnych wysokie, ale biorac pod uwage reletywnie niska awaryjnosc ( jak na razie!) i fakt, ze jak ktos kupuje auto za takie pieniadze uwazam, ze brak powodow do narzekan. Lexus jest drozszy o pareset % :-)
4,0
Stosunek jakość/cena
Jakosc wykonania troche nie pasuje do Mercedesa ( w niemieckim wykonaniu na pewno bylby lepszy, ale da sie przezyc)
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Pare drobiazgow w zawieszeniu uleglo rozluzowaniu, ale nasze drogi ubija nawet czolg!
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zastrzezenia do elementow elektrycznych, Niestety duza czesc MADE IN MEXICO. Przez rok wymienilem modul sterujacy oswietleniem, i uklad otwierania szyb i CZ.