Zawieszenie
: na nierównych drogach łatwo urwac jeden czy drugi
4,0
Całokształt
Kocham to auto jak żadne inne ogólnie polecam bo jest duże komfortowe i bezpieczne
Wrażenia
5,0
Silnik
ładnie mruczy choc zdało by się zrobic chip tuning
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo łagodna zmiana biegów do tego tiptronic.
3,0
Układ jezdny
Po 3 wymianie amorów założomo bilstein b6 sport. troche sztywniejszy, dużo lepsze prowadzenie. Odrazu powinni takie dac. Mało bezpośredni układ kierowniczy
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
wszystko tam gdzie byc powinno
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
po kilometrze grzeje/chłodzi jak należy
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
komplet i nikomu nie jest ciasno. do tego olbrzymi bagarznik 700litrów!!!
5,0
Wyciszenie
W porównaniu do passat b5 i audi a6 niebo a ziemia. super powyżej 130 szumy powietrza się pojawiają
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ceny części astronomiczne, mimo to niewarto bawic się w zamienniki, zwykły mechanik też niewiele zdziała. zato spalanie super A6 2,5tdi quattro tiptronic palił więcej :)
przeciętny przegląd 2000zł co 27000km po 200tyś okresy między przeglądami skrócono do 20000km.. Srednio wciąga 10litrów
4,0
Stosunek jakość/cena
Po 5 latach i 211tyś km użytkowania nie nosi szczególnych oznak zużycia. cały czas tak samo komfortowy.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Pierdoły się nie zdażają ale uwaga czytaj dalej
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Turbina przy 160tyś 7tyś zł
katalizator przy 100tyś 11tyś zł
amory:
przednie przy 205tyś czwarte, parka po 1600ZL
przy 205tyś tył ze spręrzynami
no i wtryski co rórz jakiś, poszły jak dotąd 4(2 na gwarancji)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.7 (270 CDI) 163KM 120kW
[l/100km]