To samochód z lekkim zacięciem terenowym - zawieszenie nie jest doskonałe na drodze, jest po prostu dobre. Z drigiej strony terenówka też to nie jest - lekki teren jaknajbardziej, trudnego nawet nie próbuję, szkoda auta.
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
Jak to w meśku - wszystko na swoim miejscu. Dużo funkcji zautomatyzowanych, działają na prawdę fajnie. Warto przeczytać instrukcję obsługi, bo na pewne rzeczy sami nie wpadniecie ;)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Doskonale - czyli silnik troszkę mruczy, ale jak się przyciśnie.... oj przepięknie ryczy ;) Ale nie zbyt głośno na szczęście.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5 litrowe V8 to nie Punto... ale chyba nikt się nie spodziewa że będzie to paliło 5/100. Na początku byłem przerażony - spalanie 20/100. Ale potem nauczyłem się nim jeździć - czyli wręcz dotykać pedału gazu. Jedzie wtedy nie wolniej niż inne samochody w ruchu, tyle że oni raczej nieco mocniej muszą tego gazu dotykać. Oczywiście wciśnięcie gazu kosztuje więcej. I tak przy oszczędnej jeździe poza miastem - prędkość 70-110 bez gwałtownych przyśpieszeń - ok 12l/100. Z przyśpieszeniami - 15/100, autostrada i średnio około 150 km/h - około 15-16/100. No jak ktoś chce poszaleć trzeba liczyć 20/100.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 5.0 V8 (500) 292KM 215kW
[l/100km]