Przeniesienie napędu
: 4x4 stale w proporcjach 50/50, fantastycznie w lesie i na górkach
5,0
Całokształt
duży, piękny i bardzo szybki samochód, 7,9s 0-100, 220km/h, wygodny, mój ma rury i zapas z tyłu, budzi respekt, dźwięk pieści uszy, POLECAM
Wrażenia
5,0
Silnik
REWELACJA, V8, ten dźwięk, ten MOMENT, ta MOC, przejechałem na gazie 70tys km, rewelacja, o 10% większe spalanie, prawie bez różnicy, cena instalacji 3000 zł
5,0
Skrzynia biegów
fantastyczne, szybkie zmiany, bezawaryjna, nie tak jak w 400 cdi
4,0
Układ jezdny
bardziej terenowy, nie tak jak w nowym modelu
Komfort
3,0
Widoczność
jak w terenówce
4,0
Ergonomia
bez zastrzeżeń ale nie jest to s- klasa
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
założyłem gaz i zimą przy -20 troszkę za słabo
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
o wiele więcej miejsca niż w Tuaregu
4,0
Wyciszenie
powyżej 200/h zaczyna męczyć
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
pali troszkę więcej niż 400cdi, za to kultura pracy silnika i osiągi to REWELACJA, średnio spala 20 l gazu, przy szaleńczej jeździe 24, powyżej 200km/h powyżej 30l/100.
5,0
Stosunek jakość/cena
W używanym aucie z najwyższej półki cena 40tys za 2001 rok - OK
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
najwyższy poziom
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
zawieszenie tylne stuka
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 4.3 V8 (430) 272KM 200kW
[l/100km]