Bardzo fajny samochód. Wygodny i pomimo gabarytów łatwy w prowadzeniu. Naczytałem się, że 2,3 odpada, bo "nie jedzie". W rzeczywistości ML, to wielkie, miękkie auto, które ze sportem nic wspólnego nie ma. Tu się liczy komfort i bezpieczeństwo, a tego nie brakuje. Przesiadłem się z VW 1,9 tdi i jak dla mnie, osiągi bardzo podobne i do codziennej jazdy wystarczające. konstrukcja prosta i przy tym silniku mnóstwo miejsca w komorze. Sinik wzdłużny, więc i wymiana sprzęgła ( częsta w 4x4 ) nie będzie traumą. Drogich "min" nie ma. Nawet wymiana silnika, czy skrzyni ( na używkę ), tańsza niż w innych suvach wymiana pompowtrysków. Za te pieniądze nie ma się nad czym zastanawiać, ale celujcie w egzemplarze z zagranicy. Krajowe druciarstwo odpuśćcie.
Wrażenia
4,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
3,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.3 (230) 150KM 110kW
[l/100km]