Dla mnie priorytetem jest bezpieczeństwo i komfort, które ten samochód zapewnia w stu procentach. Czterocylindrowy silnik, manualna skrzynia i zwykłe - niepneumatyczne zawieszenie zapewniają niskie koszty eksploatacji i serwisowania. Co się zaś tyczy dynamiki, to jest porównywalna z volkswagenowskim 1,9 tdi, więc jak dla mnie w zupełności wystarcza. W prowadzeniu o wiele zgrabniejszy niż w okazałym wyglądzie. Za koszt np. regeneracji pompy w Pajero 3,2 Di, w ML230 wymienicie pół samochodu, więc nie ma się już nad czym zastanawiać.
Wrażenia
4,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
4,0
Karoseria
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.3 (230) 150KM 110kW
[l/100km]