piękny, wielki, niezawodny samochód bez przyspieszenia, za to budzi wyraźny respekt. Nie miałem lepszego
Wrażenia
4,0
Silnik
powyżej 4tys.obr. odcięcie paliwa. Głośny, za to wyważony przy pracy.
Szybciej niż 130 raczej nie jeździ.
5,0
Skrzynia biegów
lewarek króciutki, dużo lepiej niż w wielu osobowych, bardzo precyzyjny. Reduktor z trochę większą drogą pracy, blokady manualne, nie jakas elektronika.
Po asfalcie trzeba dopasować bieg, terenowo 2 przez reduktor wystarczy wszędzie
3,0
Układ jezdny
przechyla :-), nie jest zbyt sztywny, tyle ile można się spodziewać
Komfort
4,0
Widoczność
wysoko, ponad drogą, reflektory na wysokości szyb osobówek, do tyłu tylko lusterka, w tylnej szybie koło zapasowe
3,0
Ergonomia
na wyciągnięcie ręki, pod fotelami szfki, kierownica z osobowego, wielkie zegary
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja super, ogrzewanie podczas jazdy/pracy ok, zatrzymany nie do utrzymania ciepła dalej niż przedni fotel
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
czasem z przodu robiłem "party", jednorazowo przewiezione całe wyposażenie kawalerki z częścią mebli.
3,0
Wyciszenie
po co mu takie? Podczas jazdy opony dają czadu, kwadratowa sylwetka też
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
nigdy nie mierzyłem, wychodzi w okolicy 12 normalnie do 25+ litrów w ciężkim terenie
5,0
Stosunek jakość/cena
jakośc wieczna, cena? nie pytać, można mieć spasioną uliczną nowoczesną terenówkę