Szukaj

Ocena kierowcy - Mercedes Klasa E W212 Limuzyna

Kierowca, 7 lat temu
Silnik 220 CDI BlueEFFICIENCY 170KM 125kW
Rok produkcji 2011
Przebieg: 90 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Mercedes Klasa E W212 Limuzyna 220 CDI BlueEFFICIENCY 170KM 125kW 2009-2012 - Oceń swoje auto
4,00
8% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Dynamiczny jak na automat z 17p konnym silnikiem.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : Wtryski
4,0
Całokształt
Wewnatrz bardzo ergonomiczny, wszystko na swoim miejscu. Wygodny do dalekich podroży. Na szczegolna uwage zasluguja fotele. Mi na poczatku nie przypasowalo zawieszenie- malo komfortowe. Pierwsze tygodnie nie ufalem mu na zakretach... z czasem przyzwyczailem sie ale nie prowadzi sie jak np BMW czy Audi. Na krytyke zasluguje bagaznik, po pierwsze nieregularny ksztalt, szczegolnie w przedniej czesci ( polkole za fotelami) co powoduje trudnosci w pakowaniu bagazy, po drugie zawiasy sa na zewnatrz obudowy przez co przy pelnym zaladunku albo nie da sie zamknac albo uszkodzeniu ulega obudowa zawiasu. Na.szczescie dość duza obudowa kosztuje w aso 30 zl :)
Wrażenia
4,0
Silnik
Poprawny samochod. Ale zdecydowanie za glosny silnik przy dynamicznym przyspieszaniu. (w wersji poliftowej zjawisko nie wystepuje) W rownej jeździe i nieduzych przyspieszaniach cichutko. To samo dotyczy sie spalanaia. Rowna jazda zadowoli go 5-6L nie wazne jaka predkosc- nawet autostrada 160km/h. Dynamicznie przyspieszanie i agresywna jazda powoduje duzy apetyt na paliwo.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia nie sprawia mi problemow. Jednak lopatki przy kierownicy nie do konca spelniala swoja role. Zmiana reczna biegu na nastepny przy dynamicznym przyspieszaniu nie skutkuje zmiany przelozenia-a szkoda.
3,0
Układ jezdny
jak pisalem, na poczatku nie ufalem mu w zakretach.
Komfort
5,0
Widoczność
widocznosc bardzo dobra.
5,0
Ergonomia
Kabina ergonomiczna , nic bym tu nie chcial zmieniac.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
w deszcz paruje gorna czesc szyby.Zwiekszanie nawiewu powoduje nieprzyjemne uczucie powiewu w czolo. Zmiana filtra nic nie dala. Jedynym rozwiazaniem jest wlączenie klimy- za to duzy minus. Jesli chodzi o grzanie jednym slowem rewelacja Bardzo szybko silnik dostaje temperatury a cieple powietrze leci niemalze od poczatku nawet w najwieksze mrozy. Rownie swietnie silnik utrzymuje cielplo po zgaszeniu. Tu nie ma sobie równych! Chlodzenie bez zarzutu.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo przestrzenne auto
3,0
Wyciszenie
Na tle konkurencji przecietnie. Cicho przy rownej jezdzie. Dynamicznie =glosno. UWAGA wersja poliftingu nie ma tego zjawiska.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Niestety przy 70 tys km uszkodzeniu ulegly 3 z 4 wtryskow. Dalsza jazda byla niemozliwa. Koszty naprawy dosc wysokie.

On - zużycie paliwa dla silnika 220 CDI BlueEFFICIENCY 170KM 125kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Mercedes Klasa E W212 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Mercedes Klasa E W212 Limuzyna