Szukaj

Ocena kierowcy - Mercedes Klasa E W211 Sedan W211

AMGman, 16 lat temu
Silnik 2.7 (270 CDI) 177KM 130kW
Rok produkcji 2003
Przebieg: 18 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Mercedes Klasa E W211 Sedan W211 2.7 (270 CDI) 177KM 130kW 2002-2005 - Oceń swoje auto
4,31
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Sprzet AUDIO, gra niesamowicie, mam chyba jakas rozbudowana wersje chyba BOSSE ale glowy nie dam, natomiast sub trzesie calym samochodem, soprany jak na koncercie, poezja. Cos niesamowitego jak na seryjne wyposazenie. Najwieksza radocha za kazdym razem jak wsiadam do samochodu, no i jeszcze automatyczna skrzynia ktora daje super odczucia i spokoj ducha.-------------------Jako wlasciciel BMW 2005, mercedesa 2002/03 W211 2.7 cdi avandgarde i byly uzytkownik wielu, wielu innych modeli obiektywnie moge napisak kilka slow. : Przedewszystkim serwisy nie sa drogie jak to niektorzy wyolbrzymiaja, serwisowac trzeba powazniejsze elektroniczne sprawy w ASO a mechanike w wyspecjalizowanych zakladach mercedesowskich. Chyba ze ktos oczekuje cen z Fiata Punto. Ale merc jest dla elity a nie dla pospulstwa i w sumie dobrze ze panuje taka opinie bo marka jest szanowana w Polsce, w przeciwientwie do BMW, chociaz to bardzo dobra marka. Jezdze bardzo duzo i absolutnie ZERO usterek, nie mowie tu o wymianach olejow czy filtrow bo to nie sa usterki, oczywiscie wymiana drazkow i innych elementow zawieszenia tez miala miejsce, ale przeciez to normalne na naszych drogach, tez usterka takich rzeczy nie mozna nazywac. Zero problemow z elektronika, jak to bywa u niektorych. Silnik 2.7 ponoc najlepszy stosunek cene/ekonomi, dynamika rewelacja, ciagnie jak samolot. Spalanie na miescie duze, na trasie rewelacja, srednie 10l powiedzmy ale to zalezy kto i gdzie jak jezdzi. Silnik glosny jak dla mnie. Jak ktos jezdzil benzyna wczesniej to miesiac bedzie klnal za nim sie przyzwyczai. Komfort rewelacja, za to siedzenie kierowcy nie mozna obnizyc na sam dol, takze jak ktos jest wysoki a lubi siedziec nisko to nie posiedzi. Dla mnie duza WADA. Bagazniek ogromny, miejsca dla pasazerow z tylu w sam raz ale bez rewelacji, w przodu bardzo duzo, a dla kierowcy tylko duzo, wysoki bedzie wadzil kolanem o deske. Ale i tak o wiele lepiej jak w innyc wozach, zwyczajnie dla wysokich ludzi idealem bylby chyba HUMMER. wiec nie ma co narzekac. Oczywiscie jak kupowac to tylko AVANDGARDE, piekna linia, mase dodatkow, szyby niebieskie, liczniki bialem, duzo innych akcentow, 4 strefowa klima tez jest rewelacyjna. Szyby nigdy nie paruja. SIedzenie podgrzewane tez poezja w ziemie, parktronik nie zastapiony i wart kazdych pieniedzy, nawet dla swietnego kierowcy parktronik jest NIEzastapiony i pomocny na miescie w waskich uliczkach, patrzy sie tylko na idealnie wskazujace diody i parkuje bez stresu. Sam samochod wyglada pieknie i okazale. Generalnie klasa i styl. Samochod ma charakter. Jak dla mnie juz tylko merc, nowa E klasa lub ML czy tez Cudny CLS. Kiedys zastanawialem sie nad nowym A6 i mimo ze ladny woz to przod naped jest dla malych dziewczynek i po przejazdze i generalnie po jezdzie dalem sobie spokoj. Audi nigdy Mercedesem nie bedzie i koniec. Jednym slowem kupowac i jezdzic bez stresu. POlecam z
3,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Rewelacja, ciagnie jak samolot super przyspieszenie i dynamika, ale glosny i tu minus tylko za to.
5,0
Skrzynia biegów
Tylko automat oczywiscie, manuale to zart w takim aucie. Plynnie dziala idealnie redukuje co wiecej mozna dodac POEZJA
5,0
Układ jezdny
Nie trzeba komentowac mysle, to jest mercedes. Cicho miekko komfortowo. Troche buja ale to nie BMW. Jak dla mnie bomba i wole to od zawieszenia BMW.
Komfort
5,0
Widoczność
Brak martwego pola, rewelacja, duzo lepiej jak w innych samochodach w ktorych jezdzilem. Lusterka swietne. Szczerze rekomenduje.
4,0
Ergonomia
Bardzo dobre, wszystko na miejscu, rewelacyjne umiejscowienie galki poglasniania radia.Reszta super. Nie ma sie do czego przyczepic raczej.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ideal. Szczegolnie w 4 strefowej klimatyzacji.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W zasadzie super, ale dla mnie jest jedna zasadnicza wada, nie mozna obnizyc siedzenia tak jak lubie, wiec siedzi sie w wysoko jak jest sie wysokim, w bmw mozna obnizyc tak ze ledwo glowa wystaje z za kierownicy przy wzroscie 190cm. Merc dal tu ciala strasznie. Po za tym mysle ze jest ok.
4,0
Wyciszenie
Silnik glosny, reszta cichutko, wiec trudno o obiektywna ocene.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tu podobnie, trasa przy 110km 5.9 litra, przy 180km/h 8.5l. a na miescie 13l takze rozpietosc spora, ale to jest masa, klima caly czas, automat itp. Sreednia 10l
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Abosutnie prawie ze idealny, biorac po uwage inne samochody ktore uzytkuje czy kiedys mialem przyjemnosc posiadac. Ogolnie nic a nic sie nie dzieje mimo duzej explatacji.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic a nic, drazki jedynie ale to nie zadna usterka a normalny stan, zawieszenie zawsze predzej czy pozniej siada w kazdym wozie. Silnik zyleta, skrzynia tez.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.7 (270 CDI) 177KM 130kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,1
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mercedes Klasa E W211 Sedan W211 2.7 (270 CDI) 177KM 130kW
Średni koszt przejechania 100 km
52,00 zł
8,3
l/100km
Zobacz dzienniki
Mercedes Klasa E W211 Sedan W211