Inne
: komfort i inne bajery szegołnie w wersji avantgrade, porażką jest kupowanie classica
5,0
Całokształt
5 z małym minusem, tak dla zasady żeby kolejna e-klasa mogła być lepsza
Wrażenia
3,0
Silnik
2,7cdi jest najgłośniejszym dieslem w MB, ale po zamknieciu szyb, mruczek diesla nie przeszkadza, a turbina nie "syczy"
4,0
Skrzynia biegów
pierwsze wersje e-klasy W211 nie maja tak doskonałej skrzyni jak modele po 2005, ale przy prawidłowej ekspoloataci są bezawaryjne
5,0
Układ jezdny
hmmm, MB e-klasa, komfort, coż tu wiecej dodać, poprostu trzeba pojeździć
Komfort
5,0
Widoczność
zero problemów z martwymi polami, a dodając do tego parktronik przód/ tył to już wogóle zero problemów
5,0
Ergonomia
dlatego jeździmy e-klasą MB
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
wydajna strefowa, bezproblemowa, cicha, w niektórych modelach nawt 4 strefowa
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
nawet Pudzian będzie zadowolony
4,0
Wyciszenie
zawsze można chcieć lepiej, podwójne uszczelki wgłuszające drzwiach, maty wygłuszajce, dobrze wyciszony fire wall i zero drgań to prawie doskonala ocena kilkuletniego W211
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
8l w cyklu mieszanym w korkach to wspaniały wynik jak na 2,7 diesla w automacie
5,0
Stosunek jakość/cena
szczegołnie korzystny dla aut 4-5 lat
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
niebite auto, regularne serwisy to gwarancja bezwaryjniści, w tych rocznikach zdażały sie problemy z airmatic i SBC, polecam unikać pneumatyki w zawieszeniu zaś przed zakupem sprawdzić czy był wykonany przegląd SBC lub jego wymiana, bo to dość kosztowne
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
niebite auto, regularne serwisy to gwarancja bezwaryjniści, w tych rocznikach zdażały sie problemy z airmatic i SBC, polecam unikać pneumatyki w zawieszeniu zaś przed zakupem sprawdzić czy był wykonany przegląd SBC lub jego wymiana, bo to dość kosztowne
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.7 (270 CDI) 177KM 130kW
[l/100km]