Przeniesienie napędu
: Walka ze skrzynią 4 lata i tak nie chodzi idealnie.
2,0
Całokształt
Auto wygodne, komfortowe. Skala napraw i koszty ekspoatacji powalają. Z bogatego zrobią biedaka...
Wrażenia
3,0
Silnik
Silnik żwawy, ma kopa 400nm robi swoje. Częste awarie osprzętu.
3,0
Skrzynia biegów
Po 170tys obowiązkowo wandler do roboty. Można zregenować ale nie będzie chodził jak oryginał. Cena oryginalnego zabija ok. 8000zł.
4,0
Układ jezdny
Nastawione na komfort. Płybie nawet airmatica, zdecydowanie nie do sportu. Zima tym autem to tylko na super nowych zimówkach...
1,0
Karoseria
Ruda ruda i jeszcze raz ruda. Zaczyna się od rantów drzwi i wnętrz nadkoli i idzie w stronę podłużnic. Z zewnątrz ok ale pod spodem tragedia.
Komfort
4,0
Widoczność
Dobra.
5,0
Ergonomia
Wszystko przemyślane i intuicyjne.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Częste awarie zaworu na podszybiu.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z tyłu mogło być lepiej.
5,0
Wyciszenie
Cichutko.
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Wszystko kosztuje co najmniej 1000 zł. Ekspoatacja najtańszego 2.2 cdi poraża, nie myśle już o lepszych wersjach. Te auta mają już po 15 lat, perełek już nie ma.
2,0
Stosunek jakość/cena
Blacha tragiczna. Jakość ok, pod warunkem napraw na oryginalnych częściach.
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wiecznie coś. Nie ma miesiąca bez awarii.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przez cztery lata: skrzynia, wtryski, magiel, klima, dpf po prostu bankructwo.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.1 (220 CDI) 170KM 125kW
[l/100km]