Karoseria
: Super linia nadwozia ale tylko w wersji Avantgarde jak i AMG, oczywiście ocena subiektywna.
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
V6 daje rade ale jak na takiego sedana troche za słaby. Polecam trochę mocniejszy. 320 który dysponuje już mocą 224 km.
3,0
Skrzynia biegów
Trochę szarpała nawet w trybie ekonomicznym.
5,0
Układ jezdny
Samochód jeżdził jak po torach, wersja avantgarde model fabrycnie obniżony o kilkanaście mm sprawował sie rewelacyjnie w zakrętach.
Komfort
4,0
Widoczność
Może być.
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Thermotronik, czterostrefowa klimatyzacja, fajna sprawa pełno guziczków i przycisków jak ktoś lubi- to bedzie zachwycony.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nawet wysocy powyżej 180 cm, bedą mieli sporo miejsca.
4,0
Wyciszenie
Przy prędkościach rzędu 200 km/h robi sie troszke głośno ale bez przesady.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
211 wymaga serwisów w dobrych stacjach ASO. Nie ma co ukrywać jest drogi w utrzymaniu.
4,0
Stosunek jakość/cena
Zadbane egzemplarze kosztują dużo więcej od cen rynkowych, myślę że warto dopłacić przy zakupie niż ożenić sie z pomnikiem.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Ogólnie opinia o 211 jest taka że auto jest bardo usterkowe zwłaszcza jeśli chodzi o elektronike, mój egzemplarz taki nie był, przez cały okres użytkowania padła mi pompa wspomagania i to gdy wyjeżdżałem z serwisu.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.6 V6 (240) 177KM 130kW
[l/100km]