sam silnik jest oki,tylko lancuszek rozrzadu troche straszy cienizna.lepiej zainwestowac w wymiane jego,zamiast calego silnika.widzialem na warsztacie silnik m271 w proszku z powodu zerwania lancucha
5,0
Skrzynia biegów
po prostu lepiej zmienia biegi ode mnie
4,0
Układ jezdny
troche za sztywny w moim avangarde,a mimo wszystko wielkie uznanie dla mb
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
nadmuch na szyby jest bardzo dobrze przemyslany,w corrado,golfie 2,audi a4,vectra,i w maluchu :)nie maja porownania
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
mam 180 cm wzrostu i 105 kg tluszczu,ale w mieciu sie czuje jak 100 dolarow
5,0
Wyciszenie
mam dostep rownierz do takiego samego w211 2.2 cdi.w obydwu pojazdach jest super cicho.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na tak ciezkie duze auto,to spalanie jest naprawde niskie.mialem kiedys vw corrado g60,podobna moc i spalanie,ale 2 razy mniejszy od mecenasa
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
czesto oswieca sie zolta kontrolka silnika i sama tez gasnie,podejrzewam slaba odpornosc na wilgoc.czesto zapala sie na prostej rownej drodze,lub w czasie obfitego deszczu,a ostatnio po wyjechaniu z myjni(na 2gi dzien sama zgasla)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jedynie strach przed zerwaniem lancuszka rozrzadu,co mozna uniknac poprzez wsluchanie sie przy odpalaniu silnika,jasli slychac 2-3sekundowy grzechot tzn,ze pradopodobnie juz jest rozciagniety
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 (200 Kompressor) 163KM 120kW
[l/100km]