Zawieszenie
: Auto po prostu płynie po naszych drogach. Czuć klasę. Jednak co gwiazda to gwiazda
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Kultura pracy powinna być wzorcem dla innych producentów, elastyczność super no i pięknie brzmi.
5,0
Skrzynia biegów
Biegi można zmieniać dwoma palcami, wchodzą pewnie i gładko
5,0
Układ jezdny
Bez zastrzeżeń
Komfort
4,0
Widoczność
Nauczyłem się w tym aucie jeździć na lusterka, kiepska do tyłu
5,0
Ergonomia
Długie trasy nie męczą, przełączniki funkcjonalne i rozmieszczone intuicyjnie.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Przełącznik nawiewu praktycznie cały czas w ustawiony \"na szybę\", inaczej nam szyba zaparuje, ogrzewanie super.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla kierowcy i z przodu super, z tyłu spodziewałem się więcej.
4,0
Wyciszenie
Silnik słychać dokładnie tyle ile trzeba, zawieszenie - nawet po najgorszych wybojach będzie cicho
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Warto zadbać o dobry olej i o silniku możemy zapomnieć, trzeba uważać na NIVO, bo ceny amortyzatorów powalają (900pln/szt.) Zawieszenie raczej drogie w naprawie ale trwałe. Ceny przodu w normie
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wymiany okresowe i nic więcej. Zimą jedna świeca żarowa:-)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak. Klucze zakurzone, ręce czyste. Po prostu nuda:-) bo zostało mi tylko sprzątanie i pucowanie:-)
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 D 136KM 100kW
[l/100km]