+ silnik jest silny - zapewnia dobre przyspieszenie nawet przy pełnym obciążeniu i każdym biegu , zrywny, oszczędny
- trochę głośny w wymienionym już zakresie 2600-3000 obr/min.
No ale to diesel w połowie stary typ.
5,0
Skrzynia biegów
manualna, żadnych zastrzeżeń, no może 1 małe - brak 6 -o biegu :)
5,0
Układ jezdny
avantgarde - zawieszony jest niżej niż pozostałe modele, "polskie drogi" dają się w nim odczuć, ale ich stan nie jest winą mietka. Po równym jedzie jak po stole.
Prowadzenie - wyśmienite.
Komfort
5,0
Widoczność
Horyzont widać w całości. Choć parktronic to dobry wynalazek.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
ok.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Każdy o wzroście w zakresie 150 - 205 cm ma dość miejsca dla siebie.
4,0
Wyciszenie
W trakcie wysiłku (nabieranie prędkości) jak i we wspomnianym zakresie obr / min trochę głośny. Ale ogólnie w porządku - wszystko kwestią gustu.
Najlepsze obroty dla tego silnika to 2000 obr / min - 4 bieg = 80 km/h a na 5 biegu = 100 km/h - a w środku cisza :) - auto płynie.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak dla masy tego auta i wielkości silnika, wielkość spalania stanowi jeden z jego największych atutów. Przy jeździe z utrzymaniem wspomnianych 2000 obr/min spala ~6,0 l / 100km.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.9 Turbo-D 129KM 95kW
[l/100km]