Inne
: przegryziony wąż górny układu chłodzenia(kuna) zatłukę k.........
Układ elektryczny
: Parktronic którego nie używam sam się potrafi załączyć
Zawieszenie
: wersja avantgarde trochi niższa niż pozostałe może pienić w zimę nic poza tym.
5,0
Całokształt
Jednym słowem Mercedes w210 2,9 turbo diesel to trafny wybór dla ludzi którzy chcą trafić do świata mercedesa i samochodów klasy wyższej średniej godny polecenia. Auto które jeśli kupione w stanie przynajmniej dobrym odwdzięczy się jazdą bez awarii chyba że kupisz tzw;okazję czy interes życia za 6000 to wybacz lepiej szukaj golfa mondeo czy audi 80 dla mnie cudo brak u tylko climatronica
Wrażenia
5,0
Silnik
Niesamowicie trwała jednostka przy moim przebiegu zero zużycia oleju doskonała elastyczność godny polecenia dla kogoś kto robi duże trasy podobno można jezdzić na red bullu ale ja tego nie potwierdzam leję mu vervę cały czas
4,0
Skrzynia biegów
Dałem dobrze ponieważ nie mam porównania z innym automatem merca ale mnie się bardzo podoba płynnie zmienia biegi i raczej nie ma z nim problemu.
5,0
Układ jezdny
Jest doskonały o ile nic nie trzeba sobie wymienić uczucie płynięcia po ulicy pod warunkiem iż droga jest odpowiednia.
Komfort
5,0
Widoczność
Rewelacja zarówno przód tył boki i nawet dach oczywiście jak jest szyber.
4,0
Ergonomia
może być ładnie wykończone wnętrze i dobre rozmieszczenie wszystkiego.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jeśli dba się odpowiednio o układ klimatyzacji i wymienia się wszystko o czasie brak zarzutów doskonale chłodzi gdy jest ci ciepło i super cię ogrzeje gdy ciepło ci nie jest
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nic dodać nic ująć z przodu można przerobić całą kamasutrę a z tyłu to aż boję się pomyśleć w bagażniku można urządzić hotel
3,0
Wyciszenie
Daje tu niestety tylko 3 ponieważ to diesel i to starej konstrukcji to i pohałasować lubi ale mimo wszystko i tak go kocham.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ceny części zależy co wymieniasz używki stosunkowo nie drogie nowe raczej bardzo drogie ale to jest w końcu merc więc nie maluch po regeneracji podobno omijać np; turbiny.
Jeśli chodzi o ekonomiczność to różnie mówią a ja swoje wiem to prawie 3 litry i musi swoje spalić ale tragedii nie ma jest lepiej niż w 525tds
4,0
Stosunek jakość/cena
Za powiedzmy 16000-20000 tysięcy można mieć w PL uczciwe auto które dobrze jezdzi ideałów nie ma ale można mieć chociaż dobrą furę
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wymieniony tłumik drgań skrętnych cena 79 zł nowy.
Wymieniony wąż górny układu chłodzenia 81 zł nowy.
Wymienione oleje + filtry cena 280-wymiana samodzielna.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Narazie brak i oby tak dalej
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.9 Turbo-D 129KM 95kW
[l/100km]