Silnik
: Wzorowe połączenie dynamiki i osiągów z niewielkimi kosztami utrzymania
5,0
Całokształt
Super auto w przystępnej cenie. Bardzo dobrze wyposażone, dynamiczne i jednocześnie nie drenujące kieszeni kosztami utrzymania.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik V, bardzo dobra dynamika, świetna kultura pracy. Po przekroczeniu 3,5 tysiąca obrotów dostaje takiego kopa, że wciska w fotel
5,0
Skrzynia biegów
Pięciobiegowa, manualna, pracuje bardzo dobrze. Żadnych problemów
4,0
Układ jezdny
Niski profil opon (235/45/17) i polskie drogi... Po 135 tys km. stuka przód
Komfort
4,0
Widoczność
Do tyłu wymaga przyzwyczajenia, albo czujników parkowania, które w moim aucie są zamontowane fabrycznie
5,0
Ergonomia
Bardzo dobrze, wszystko pod ręką, obsługa intuicyjna
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatronik pracuje wzorowo, wnętrze nagrzewa się bardzo szybko
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bez żadnych zastrzeżeń
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie gazu (sekwencyjna instalacja gazowa) kształtuje koszty przejazdu 100 km w granicach 21 zł przy cenie gazu 1,8 zł. Koszty przy jeździe dynamicznej, ale w trasie.
5,0
Stosunek jakość/cena
j.w.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
przy 135 tys km wysiadł włącznik świateł stop. Koszt - 42 złote.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak poważnych usterek. Mercedes...
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.8 204KM 150kW
[l/100km]