Przeniesienie napędu
: KOMFORT JAZDY I NIEZAWODNOSC
5,0
Całokształt
SWIETNE AUTO ALE BARDZO BARDZO CIEZKO ZNALESC EGZEMPLAZ Z NIE COFANYM LICZNIKIEM NA POZIOMIE 300TYS KM CO DOPIERO MOWIC O OKAZJACH Z ALLEGRO Z PRZEBIEGAMI 150 TYS JEST TO SMIESZNE. NIE RAZ WIDZIALEM Z PRZEBIEGIEM OK.900TYS KTORY BYL SPRZEDAWANY Z COFNIETYM LICZNIKIEM NA 250 TYS NAPRAWDE TRZEBA SIE ZNAC 90% TYCH AUT MA COFANE LICZNIKI
Wrażenia
5,0
Silnik
SILNIK BARDZO OSZCZEDNY MOZE NIE MA ZA DUZO KONI ALE JEST NIE ZAWODNY JESLI DBA SIE W MIARE O NIEGO WYSTARCZY ZMIENIAC FILTRY OLEJE I LAC ROPE PRZEBIEGI RZEDU 500TYS KM TO NIC DLA TEGO SILNIKA
5,0
Skrzynia biegów
SKRZYNIA ROWNIEZ NIGDY MNIE NIE ZAWIODLA CHOC NIE LUBI OSTRYCH REDUKCJI
5,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
NIGDY NIE NAZEKALEM NA ZLA WIDOCZNOSC JEST OK DLUGA MASKA ALE POMAGA CELOWNIK;)
5,0
Ergonomia
OK
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
MIEJSCA JEST AZ ZA DUZO LUKSUS 1000 KM W TYM AUCIE TO ROZGRZEWKA;)
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
NIE WARTO JEZDZIC DO SERWISU MERCEDESA LEPIEJ ZNALESC SOBIE ZAUFANEGO DOBREGO MECHANIKA W SERWISIE BEDZIECIE MUSIELI CZEKAC NA AUTO WIEKI A I TAK NIE WIADOMO CZY WYMIENIA TO CO MIALO BYC DO WYMIANY
4,0
Stosunek jakość/cena
JEST TO DOSC DROGIE AUTO. SA OKAZJE ZA 15 TYS ZL ALE NA 99%TO TRUP. LEPIEJ ZAPLACIC TROSZKE WIECEJ I CIESZYC SIE NIEZAWODNOSCIA!!
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
JESLI CHODZI O DROBIAZGI BYLO KILKA USTEREK ALE TO RZECZ NORMALNA SZYBA PASARZERA RAZ PRZESTALA DZIALAC ORAZ SZYBERDACH. RAZ PRZEPALIL SIE TEZ BEZPIECZNIK AKUMULATORA I SILNIK CHODZIL NA AWARYJNYM SYSTEMIE EPC LECZ TO WSZYSTKO DROBIAZGI
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
NIGDY NIE BYLO POWAZNYCH USTEREK. WYMIENIANE RZECZY TO TE KTORE NATURALNIE SIE ZUZYWAJA.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.9 Turbo-D 129KM 95kW
[l/100km]