W tej klasie nie widze lepszego auta -cala reszta to plastiki ktore trzeszcza na mrozie i na sloncu,bez wyrazu i bez duszy - dupowozy
Wrażenia
5,0
Silnik
Doładowane 2 litry to może nie jest szczyt tego co powinno się znajdowac pod maska tej gwiazdy ale daje rade,spala tyle co diesel 2.7 cdi,a jest cichy ,dosc dynamiczny
tam m111 przezyje zapewne ten samochod
4,0
Skrzynia biegów
Skok lewarka troszke długi ale w sumie ok,odradzam automata bo mozna sie przejechac w Polsce nikt nie dba o asb
5,0
Układ jezdny
Auto plynie po naszych dziurawych drogach pod warunkiem ze o zawieszenie sie dba a nie czeka az sie rozkraczy, zuzywaja sie laczniki stabilizatora przedniego i tuleje wahacza tylnego koszt smieszny wiec nie ma o czym mowic
Komfort
5,0
Widoczność
zarowno do przodu jak i do tylu mimo gabarytow tapczanu parkuje sie wygodnie zaleta jest doskonaly skret
5,0
Ergonomia
wszystko tam gdzie byc powinno czyli pod reka a obsluga intuicyjna
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
dwustrefowy climatronik daje duzy komfort jazdy latem i zima mimo że zima auto dluzej sie nagrzewa z powodu dwóch wymienników zalecam debasto
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
w żadnym kombi nie jest tak wygodnie i w żadnym nie ma tyle miejsca na nogi co w e-klasie
5,0
Wyciszenie
przy 150 jest cicho mozna sluchac muzyki lub rozmawiać nawet szeptem
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ponad 100 koni benzyna doladowanie klima elektryka - no cudow nie nalezy sie spodziewac nie bedzie palil 5 litrow na 100 ale 8 jest jak najbardziej realne przy normalnej jezdzie
jak z fantazja to i 11 wezmie
4,0
Stosunek jakość/cena
Cena zakupu nowego jest bardzo wysoka,uzywane rowniez nie jest tanie ,trzyma cene
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nie mialem sytuacji aby auto stanelo i nie dalo sie nim jechac to nie cdi
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
tylko czesci eksploatacyjne
zadnych modulow czy komputerow
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 Kompressor 192KM 141kW
[l/100km]