Przeniesienie napędu
: Kupiłem autko od właściciela który je zaniedbał i z tego względu muszę naprawić skrzynię biegów. Kupując taki samochód zwracajcie na to uwagę.
5,0
Całokształt
W124 E420 to klasa sama w sobie, samochód dobrze utrzymany i doinwestowany odpłaci niezawodnością.
Dość wysokie ceny części zamiennych i ich słaba dostępność na rynku, to jest malutki minusik..
Wrażenia
5,0
Silnik
400Nm robi swoje i złego słowa nie powiem. Duża frajda z jazdy (coś dla dużych chłopców i niegrzecznych dziewczynek) ;)
4,0
Skrzynia biegów
Gdyby nie usterka byłoby super jak w mojej 500E
4,0
Układ jezdny
Jest dobrze, komfortowo ale na zakrętach to nie BMW :)
Komfort
4,0
Widoczność
Mimo że autko jest duże, to nie jest źle.
5,0
Ergonomia
Wszystko tam gdzie być powinno.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Po kilkuset metrach zaczyna grzać ten piecyk. Wentylacja ok :)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bez zastrzeżeń.
4,0
Wyciszenie
Jest dość głośno przy większych prędkościach..
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na 4.2 V8 z tamtych lat nie jest źle. Naprawy są droższe niż w standardowych wersjach ze względu na inne zawieszenie, hamulce, silnik. Kiepska dostępność elementów zawieszenia/ukł. kierowniczego. (tylko ASO)
4,0
Stosunek jakość/cena
Ceny modeli z silnikami V8 są dość drogie, ale jakość wykonania dobrze utrzymanego autka i wyposażenie nie pozostawia miejsca na narzekanie.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Usterka szyberdachu-200 pln. pozostałe to części eksploatacyjne o których nie piszę.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Poważną usterką jest uszkodzona skrzynia biegów która nie zmienia ich równo. Kwestia 2000 i będzie ok :)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 4.2 279KM 205kW
[l/100km]