Układ elektryczny
: Czasem wiesza się nawigacja, oświetlenie (LED powinien świecić dłużej)
4,0
Całokształt
Auto stworzone chyba po to by zamknąć buźki ekologom, ale na krótko.
Wrażenia
3,0
Silnik
Fajny, przyjemny i dynamiczny, zwłaszcza w połączeniu z elektrycznym - 280 koni daje radę. Ale... Przy 90kkm zacząłem wyczuwać zapach palonego oleju z wydechu, po kilku chmurach dymu w czasie spokojnej jazdy pojechałem do serwisu. Diagnoza: odma do wymiany. Przy aucie które prawdopodobnie 40% czasu jeździło na prądzie? Jak dla mnie bardzo dziwne. Sama odma w zakupie jest nie droga, wymiana zajmuje cały dzień co przekłada się na końcową fakturę.
4,0
Skrzynia biegów
Całkiem niezła ale czasem szarpnie.
5,0
Układ jezdny
Airmatic pracuje ok, czuć wyraźnie różnicę między trybem komfort, Sport i sport+
5,0
Karoseria
Komfort
4,0
Widoczność
Słupki A trochę grube.
5,0
Ergonomia
Nie jest źle
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Z przodu nieźle, tył to kpina
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przód ok, b. dużo kombinacji ustawień, tył to kpina. Siedziska krótkie, oparcie za bardzo pionowe, kolana na wysokości klatki piersiowej... A niby rodzinne kombi...
5,0
Wyciszenie
Najlepiej wyciszone auto jakie miałem, ale to też moje pierwsze premium.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Układ PHEV to kpina. Bateria coś ponad 8 kWh ale dostępne jakieś 5.5 kWh co przekłada się na max 12km w trybie EV (jak wyłączysz całkowicie nawiewy to może 15km a zimą max 6km) później to po prostu ciężkie c250
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Odma to niby drobiazg, ale jednak może się przytrafić. Tak jak oświetlenie zewnętrzne... "przepaliły" się wszystkie diody w klamkach i pod lusterkiem kierowcy... Dramat
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie nie stanęło na awaryjnych
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 350 Plugin Hybrid 293KM 216kW
[l/100km]