Bardzo elastyczny, ciężko go przydusić, rasowy dźwięk
4,0
Skrzynia biegów
Bez zarzutu, krótkie przełożenia, chodzi jak w maśle
5,0
Układ jezdny
twarde ale trudno to auto odkleić od asfaltu
Komfort
4,0
Widoczność
Praktycznie bez zarzutu ale jest niewielki kąt martwy
5,0
Ergonomia
Obsługa wszystkich urządzeń absolutnie bez zarzutu i nie wymaga gimnastyki
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Latem nawet w największe upały ( pow. 35 st. c. ) błyskawicznie osiąga pożądaną temperaturę nie wywołując anginy, zimą doskonale odszrania i odrasza szyby.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu jest o.k., z tyłu przydałoby się 10 cm dodatkowej przestrzeni.
4,0
Wyciszenie
Ciepły silnik przy jeździe na trasie jest niesłyszalny. Ale przyśpieszenie słychać wyraźnie, ale jaka przy tym frajda.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Autostrada przy średniej prędkości 140 km/h - 6,4 l, miejska jazda przy umiarkowanych korkach 6,8-7,1 l,
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przy przebiegu 30 tys zero problemów, no może luserka składają się w sposób słyszalny
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przy przebiegu 30 tys. zaro problemów
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 250 CDI BlueEFFICIENCY 204KM 150kW
[l/100km]